Ga naar inhoud


[Premium-HD] VIDEO_TS.IFO afspelen, soms wel soms niet


Gast AZboxhobbyist

Aanbevolen berichten

Gast AZboxhobbyist

Ik kan met de AZbox prima .VOB afspelen, maar dan krijg ik de ondertiteling en de extra audio niet gekozen, speel ik af vanaf de VIDEO_TS.IFO dus het DVD menu, gaat dit soms wel en soms niet, het beeld blijft dan gewoon zwart, en de timer blijft op 6 seconden steken, terwijl in mijn mediacenter het menu wel wordt weergegeven met dezelfde bestanden.

 

Update misschien ???, ik heb de laatste stand firmware van de

 

http://dailyfw.azupd.com/

 

wie o wie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: AZboxnewbe
speel ik af vanaf de VIDEO_TS.IFO dus het DVD menu, gaat dit soms wel en soms niet


Ik neem aan dat je bedoeld dat de ene DVD altijd wel werkt en de andere altijd niet. Daar heb ik ook last van, maar ik doe meestal een movie-only re-vob en dan gaat het bij mij altijd goed.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AZboxhobbyist

dat klopt, de ene film altijd wel, en de andere altijd niet, we zo consequent trouwens, maar dat maakt het gelijk tot een grijpbaar probleem voor de knappe koppen.

 

movie-only re-vob.

 

Dat betekend dat je na een download eerst nog even de DVD gaat remasteren, dat kost mij teveel tijd, ik zou graag weten waarom dat gebeurd, kan ik er wellicht wat aan doen.

 

Tanx voor je tip, voorlopig zal ik mijn films re-vobben, weer een nieuw werkwoord.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AZboxhobbyist

Ja maar dat werkt dus niet altijd, het werkt alweer iets beter nu ik de films lokaal heb staan op de hdd, maar nu hapert het beeld soms weer, dat kan niets met de doorvoersnelheid te maken hebben, want die is 1.5 Gbit/s en voor een "gewone" DVD is dat meer dan genoeg, voor HD trouwens ook.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...