Ga naar inhoud


Digitenne smard card only


Gast DX'r

Aanbevolen berichten

Bekende van me hadden een smard card only aangevraagd en gekregen.

In het TV programma aanbod boekje stond nog vrolijk vermeld dat ze naar Yorin TV konden kijken en ook dat je alleen maar de Regio TV zenders in de Randstad kon ontvangen. crazy

Maar in het radio aanbod lijstje was het echt bingo met nog Yorin FM, Noordzee FM, RTL FM (bestaan al even niet meer) cry

Tevens stond er vermeld dat je om de card te activeren een 0900 nummer moest bellen voor € 0,45 per minuut terwijl dat helemaal niet nodig is.

Misschien een tip voor KPN om geen ouwe troep naar je klanten te sturen en ze zo onnodig op onkosten en frustraties te jagen cool

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: DX'r
Misschien een tip voor KPN om geen ouwe troep naar je klanten te sturen en ze zo onnodig op onkosten en frustraties te jagen cool

dan moet je dat naar KPN schrijven....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Het nieuwe instructie boekje vermeld ook het nummer 0900-0576. Het gratis nummer 0800-0576 gaat denk ik afgeschaft worden.


Het gratis nummer 0800-0576 is om de eerste keer je kaart te activeren (voor het gratis kijken van 4 weken)

Het nummer 0900-0576 is een service nummer om problemen op te lossen en je abonnement te op te zeggen.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DX'r
Citaat:
dan moet je dat naar KPN schrijven....

heeft geen zin wordt toch nix mee gedaan weet ik uit eigen ervaringen

hier ook niet...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
hier ook niet...

Vind ik van wel want het is een forum voor mensen die bezig zijn met deze zaken en tips en opmerkingen worden zeer op prijs gesteld omdat ze bij KPN of niet goed worden geholpen - meestal van de wal in de sloot en om die reden naar de concurrent gaan terwijl ze wel een goed technisch product neerzetten maar falen op andere belangrijke zaken whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...