Ga naar inhoud


Waar staat de key van programma in windows7


kaelem

Aanbevolen berichten

Ik heb een programma geinstalleerd een poos terug en de key ingevoerd.

Nu wil ik die key terugvinden maar waar kan ik die teruvinden.

Heb al wat gesnuffeld in het register maar daar vond ik niks.

Ik vermoed dat ie er wel staat maar versleuteld is.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Satdorus
Start en op tekst computer, rechtermuisknop, eigenschappen, en daar staat het onderaan.


Dat is wat anders.... Ga maar eens Googlen en zoek op keyfinder

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft de TS geen interesse in de sleutel van Windows, maar van een onder Windows geinstalleerd programma.

 

En dan heeft Winwiz een goede tip gegeven. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen of dat ook onder Windows 7 werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

product key laat ook andere sleutels zien, maar ik weet niet van welk programma hij de sleutel zoekt?of het onder Windows 7 werkt dat weet ik niet, gewoon uit proberen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Produkey vind alleen win 7 office en explorer keys.Werkt dus wel onder windows 7

Voor keyfinder geld eigenlijk hetzelfde.

De microsoft keys staan er direct.

Ga weer verder zoeken.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keyfinder heeft een .cfg file waarin alle programma's waarvan het de sleutel in het register van je pc kan vinden staan vermeld inclusief de lokatie in het register.

 

Misschien kun je dat bestand eens in notepaad openen om te kijken of jouw programma er ook tussen staat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al in die .cfg file gekeken maar daar stond het programma ook niet tussen.

Ik heb nu met een reg editor gevonden maar volgens mij is is encrypted opgeslagen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...