Ga naar inhoud


Wat doe ik fout..? Images op usb


Ghanssie

Aanbevolen berichten

Ik probeer een Kathrein UFS 910 te voorzien van verschillende images op usb (AAF Summer Dream, AAF Black Pearl Ba enz. Maar niet 1 van deze wil draaien. Ik krijg wel het opstartscherm te zien van de images maar verder ook niet. Ik gebruik KCC, BA geinstallerd en bootmenu. Iemand tips want ongetwijfeld zal ik iets fout doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt de 2.01 of 2.02 nodig met 2de bootloader. Deze is bij Aaf te vinden in de database (kijk bij AAF UFS 910 mod Image Orginal Mod). In deze versie's van Aaf kan je de 2de bootloader activeren .

 

Mvg.

BbyN

 

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien best je stick eens formateren en van nul herbeginnen.

 

Wel eerst de 2nd bootloader deactiveren want dit MOET bij elke wijziging anders ga je de mist in.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik gewoon helemaal opnieuw beginnen. Eerst je kathrein flashen met de 2de bootloader image. Daarna een usb stick fat32 formateren met als naam BA. Dan de stick vooraan in je ontvanger steken en via KCC (tabblad Ba) Barry Allen + bootmenu installeren + Ba patchen. In de linkerkolom van kcc zie je Flash staan. Klik dit aan, dan rechter muistoets "install image in partition" aanklikken , gewenste Ba image selecteren > ok en na installatie niet vergeten je 2de bootloader te installeren en te activeren. Na herstart zou je nu het bootmenu moeten zien op je scherm en de gewenste ba image selecteren + starten.

 

Succes,

 

Ps je kan ook gebruik maken van Multipart ipv. Kcc, maar dat is een ander verhaal wink.

 

Mvg.

BbyN

 

Paul was me net voor ...

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

De SVN is de recentste image van het Aaf Team, maar persoonlijk vindt ik de Indian Summer het stabielste draaien.

Installeer ze eens beide op de stick, via Ba kan je dan steeds via het bootmenu de gewenste image kiezen. Ook de image's van het PKT team zijn zeker de moeite waard te proberen.

 

Succes,

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...