Ga naar inhoud


[DM7000] code afstandsbediening


johndegr

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb van lidl de silvercrest afstandsbediening 10 in 1 type KH2156 gekocht en wil de code voor de dreambox 7000s erin zetten.(staat helaas niet in de codelijst)

Kan wel laten leren, echter moet je bv voor geluid verhogen elke maal de toets indrukken, met doorspoelen met aantal minuten werkt dat dan niet.

 

Heeft iemand een code waarmee dit gelukt is?

Ik had wel een oude welltech code echter die begint met 0 en dat pakt deze silvercrest niet, sat begint met 5000 en dvr met 6000.

Hartelijk dank als iemand mij hiermee kan helpen.

 

Groetjes,

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Hoi John,,,

 

Er is geen dreambox remote code voor je afstandbediening.

 

Je afstandbediening heeft een redelijke ondersteuning voor veel apparaten , maar echt niet alle .

In enkele gevallen zijn er van een bekend merk ook type's die niet of maar gedeeltelijk werken .

 

Je kunt met je silvercrest ab en dreambox alleen maar de leer funtie gebruiken , en dan krijg je de bekende problemen dat het niet werkt zoals het moet .

 

Sommige toetsen op een dreambox ab repeteren bv. de volume up /down ,,, je lerende ab kan dat niet goed verwerken .

 

Dubbele functie's worden vaak ook niet (goed)herkent.

 

Mijn conclusie en ervaring met die low cost afstand-bedieningen uit de supermarkt:

 

Leuk voor erbij ,

Goedkope vervanger voor je tv ab .

Geluks faktor dat hij (goed) werkt met al je apparatuur.

 

Meestal komt zo'n ding weer in de la te liggen naast de andere ongebruikte afstandsbedieningen .

 

Er zijn zeker enkele afstandsbedieningen waarmee je bv. een dreambox /meerdere andere apparaten probleemloos mee kunt bedienen ,maar niet met jouw ab .

 

+/_ een half jaar geleden was er een ab , ook bij een supermarkt die wel redelijk tot zeer goed werkte met een dreambox.

 

Misschien leuk om een lijstje te maken , met ab die wel werken met een dreambox , en dan niet alleen die hele dure ab. zoals de philips pronto ..

 

bert,,,

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...