Ga naar inhoud


[ufs910] Nieuwe incubus 0.96


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten

Er is een nieuwe versie van incubuscam verschenen (thanks aan het incubusteam wink ) ... heb hem nog niet getest.

 

* fixed again EMMs over newcamd protocol

* fixed a bug on last chid on irdeto channels on cccam protocol (it was happen that sometimes it would not get correctly)

* fixed a bug on cccam connection compatibility (sorry it was my mistake on last rev)

* changed "chid" option in the config file (read it for more info), now you have to insert hex values and chid is no more the index, but the real chid value

* added "dw delay time" for all supported protocols

* added possibility to declare max uphops that will be searched for cards over cccam protocol.

 

Mvg.

BbyN

incubusCamd_0_96.tar.gz

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb deze bestanden uitgepakt en de sh4_e2 hernoemd naar incubusCamd0.96 en in dezelfde dir gezet als de bestaande 0.95 maar zelfs na een reboot kan ik de 0.96 niet zien via AAF softcam menu.

Wat doe ik fout of moet ik nog doen vooraleer ik deze nwe kan selecteren om te starten?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, gevonden. Ik moest nog het bestand incubuscamd0.95.emu in /var/etc kopiëren naar incubuscamd0.96.emu en bewerken om de selectie te kunnen maken via het AAF softcam panel.

 

Momenteel draait deze nu op mijn Kathi, bevindingen volgen later.

 

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet van waar jij de vastlopers of spikkelschermen haalt?

maar deze loopt perfect.

nogmaals, met cccam 2.1.3 kan je problemen hebben.

met 2.1.1 loopt hier alles perfect.

 

ps : probeer het eens, misschien lukt het wel wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook deze versie geeft nog steeds vastlopers, met name op hd kanalen,na 2 a 3 uur spikkelscherm en vastloper. Als je op andere boards kijkt heeft bijna iedereen hier last van; jij bent zowat de enige die hier geen last van lijkt te hebben; heb je het wel eens langdurig op een hd kanaal getest?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesmf
Ook deze versie geeft nog steeds vastlopers, met name op hd kanalen,na 2 a 3 uur spikkelscherm en vastloper. Als je op andere boards kijkt heeft bijna iedereen hier last van; jij bent zowat de enige die hier geen last van lijkt te hebben; heb je het wel eens langdurig op een hd kanaal getest?


Ik heb toch al wat HD uitzendingen bekeken sedert deze nieuwe versie en ook nog geen vastloper gehad. Ik zal hem eens 's morgens aanzetten en de hele dag aan laten staan op een HD zender.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesmf,

 

het moet zijn dat er toch nog iets niet juist staat ofwel in je incubus, ofwel in je Cccam, of iets met jouw settingslijsten.

 

Ik ken toch een groooooot pak mensen die zonder probleem incubus gebruikt waar geen vastlopers, spikkelschermen te zien zijn?

 

en ik heb continue en kathrein aan,bijna altijd op een HD zender en eentje die hier gebruikt word om te testen, altijd op HD.

Dus ik denk dat mijn HD zenders als langer speelden dat jouw kathrein. wink

 

post maar eens je config, verwijdere enkel de user en pass zodat ik de structuur van je config kan zien.

 

want helaas heb ik geen kristal bolleke die alles weet, ziet en kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Naar al een jaar lezen op sat4all toch maar een lid geworden.

Ik blijf overigens ook (net zoals ceesmf) problemen houden met Incubus, maar moet wel zeggen dat het sinds de .96 wel langer duurt voordat ie vast loopt (record staat nu op 6 uur draaien zonder crash) en daarvoor ging ie om de 1 a2 uur helemaal op slot.

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die spikkelschermen heb ik dus ook met indian summer.

Ik heb vanmiddag incubus 0.96 geinstalleerd en op Film1.1 laten staan en nu kijk ik er vanavond naar en weer spikkelbeeld en dit is niet de eerste keer.

 

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...