Ga naar inhoud


opnemen met homecast Hs5101 ciusb probleem


clemens2

Aanbevolen berichten

Ik heb een homecast HS5101 gekocht met de mogelijkheid om op te nemen met een usb stick.

Het beeld is perfekt maar de ontvanger werkt alleen goed met de nieuwe module van cd,met een oude van cd en aston werkte hij niet goed.

Maar opnemen wil niet lukken op een USB stick 4 types geprobeerd maar geen succes. Alle sticks herkend hij in het menu, en bij 3 stuks geeft hij aan dat hij opneemt maar niets komt op de stick. Bij 1 stick geeft hij ook niet weer dat hij opneemt.

Iemand bekent met dit probleem?

Ik heb alle sticks ook nog eens geformateerd naar fat32 maar maakt ook niet uit.

Ik hoop het anders gaat hij weer retour.

 

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet ik had ik dus ook gedaan met vista.

Na enig speurwerk op internet vond ik ergens dat dit met een programma van HP moest in windows zou niet goed werken.Dit gedownload en geprobeerd maar ook hiermee formateren met FAT32 leverd niet een opname op. De stick knipperd een paar keer en dan is het over, de ontvanger zegt wel hij aan het opnemen is maar er komt niks op de stick.

Ik denk dat ik de ontvanger terug stuur zo heb ik er niks aan mijn showbox is 4 keer zo goedkoop en werkt wel maar geeft helaas ook lang niet zoon mooi beeld

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...