Ga naar inhoud


[CAM ALG] Seriële smartcard als Diablo Wifi alternatief?


Zork

Aanbevolen berichten

Vroegah had ik een smartcard met seriële interface. (in het Videocrypt tijdperk verbonden met mijn PC'tje met Season)

 

Ik ben aan het zoeken naar een mogelijkheid om zo'n kaart te laten interfacen met CCcam.

 

Al zoekende kwam ik op de diable Wifi, waarmee dit kan. Toch vraag ik me als zuinige nederlander af of het nog steeds mogelijk is om mijn CAM te voeden vanuit bijvoorbeeld CCcam middels een seriële (of USB) interface.

 

Doel:

TV - CI CAM - Smartcard (USB/Serial) - PC - CCcam

 

De Diablo doet als ik het goed begrijp:

TV - CI Diablo Wifi CAM - CCcam

 

Bovenstaande slechts ter begrip, doel is om mijn CAM te voeden vanuit CCcam met behulp van een 'connected' smartcard.

 

Any ideeën of op weg helpsels, Graag... :-)

Lekker klooien met mijn 7025, TDT4U, HD (DVB C/S2) HTPC met DVBViewer Recording Service (!!!), DM500 en dbox II

 

*** Assumption is the mother of all f*ckups !!! ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga kijken, en als dat zo is ben ik je een biertje schuldig !!!

 

Thanks !!

Lekker klooien met mijn 7025, TDT4U, HD (DVB C/S2) HTPC met DVBViewer Recording Service (!!!), DM500 en dbox II

 

*** Assumption is the mother of all f*ckups !!! ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het programma heel veel, werkt perfect. De nieuwste versies hebben CCcam, gbox, radegast, camd3 en newcamd clients.

 

Mocht je nog ideeen hebben mbt het programma, mail de schrijver van Fausto. De schrijver verwerkt ideeen in een nieuwe versie.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...