Ga naar inhoud


plasmascherm zonder toeters en bellen


spongebob

Aanbevolen berichten

kan je eigenlijk nog ergens een plasmascherm kopen ZONDER ingebouwde tuner en eventuele netwerkfoefjes.

 

Ik zoek dus eigenlijk gewoon een plasmaMONITOR die ik netjes aan mijn dreambox8000 kan koppelen. En hoef dus eigenlijk niet die hele (ingebouwde) dvb-t, dvb-s en dvb-c tuners, want die zitten allemaal in mijn dreambox.

 

ik wil heel graag een panasonicscherm kopen, maar hoef al die toeters en bellen dus helemaal niet. Weet iemand of je dus ergens een "uitgeklede" versie van dergelijke schermen kan kopen?

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die zijn er wel alleen een stuk duurder. Er worden er immers veel minder van verkocht en ze zitten niet in de consumenten hoek, maar meer voor professionele inzet.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de bedoeling is uiteraard om een stuk goedkoper uit te komen, omdat er een hele zwik electronica niet inzit. Als er de "volledigere" schermen goedkoper zijn dan de "uitgeklede" varianten, zou je toch wel gek zijn, om zo een uitgeklede variant te kopen, ook al gebruik je al die poespas niet.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zoek inderdaad een 47inch-toestel. Maar ik denk dat je best je toestel in het tekoop-gedeelte neerzet. Succes ermee!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...