Ga naar inhoud


[TF5510PVR] vragen over de RecCopy v4.4 TAP


Gast Paulus

Aanbevolen berichten

Weet iemand misschien hoe en of het uberhaupt mogelijk is om zonder 'fabrieks-reset' de timers van RecCopy te wissen zodat de topfield niet elke dag automatisch aangaat?

 

RecCopy geeft in zijn logbestand aan dat deze na elke automatische inschakeling "niets te doen heeft" en schakelt de Topfield vervolgens weer uit zonder iets gedaan te hebben, en dat terwijl er meestal wel degelijk opnames zijn die nog gedecodeerd moeten worden. Als ik handmatig RecCopy start vanaf de harde schijf en de opdracht geef om alle opnames te decoderen, verloopt het decoderen van betreffende opnames prima.

Heeft iemand misschien een idee waarom de TAP de opnames niet automatisch decodeert? Alleen de topfield gaat dus aan volgens de timer van reccopy maar doet dan verder niets met de opnames.

 

reccopy44.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


RecCopy kan alleen starten als een timer de ontvanger aanzet.

Als je die timer verwijderd, wat gewoon vanuit het menu kan, dan zal RecCopy ook niet meer uit zichzelf starten.

 

Ik heb overigens Decoding Channel op BVN staan, als die op Recording staat dan gaat de ontvanger naar dat kanaal voor het decoderen.

Dan heb je de kaart niet meer vrij om de opname te decoderen.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp dat er eerst een timer moet worden ingesteld via 't reccopy venster, dat heb ik ook gedaan. 12:15u en heb op 'set timer' gedrukt uiteraard.

Het probleem is dat de topfield om die tijd elke dag automatisch aangaat en vervolgens weer uit na paar seconden omdat er volgens de log 'niets te doen is'!

 

Dus aangezien het auto decoding gebeuren niet blijkt te functioneren en omdat ik daarom altijd maar handmatig de opnames decodeer door in het reccopy venster naar '...with all recordings' te gaan en die actie te starten, zou ik graag willen weten hoe ik die timer van 12:15u eruit kan krijgen zonder dat er een andere tijd voor terug komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doorzoekt de TAP wel de juiste directory's?

Hoe lang duurt die timer om 12:15. Ik herinner mij dat die min. 5 minuten moest duren (bij silverline).

 

P.S. Ik gebruik nu mediamanager om mijn opnames de decoreren. Gaat vrijwel altijd goed. Heel soms worden opnames wel groen weergegeven terwijl het niet zo is. Reccopy schijnt die files wel te ontdekken en decoderen.

 

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, de silverline tap. Interessant.

Kan de silverline tap ook de dollar $ flag verwijderen bij succesvolle decoderingen en kan die tap ook 'overbodige' teletext ECM/EMM info verwijderen uit de opname?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij verandert de flag van rood of oranje/groen naar groen om aan te geven dat de opname gedecodeerd is. Wat is het voordeel dat die geheel verwijderd wordt?

Ik weet wel dat de dollar geheel verwijderd word als je de opname copieert via usb naar een pc en later weer terugzet.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...