Ga naar inhoud


[Premium-HD] 'No Signal' meldingen!!


Dide

Aanbevolen berichten

Nog steeds last van 'geen signaal' wanneer ik switch van 23gr naar 19gr .....kl*t*zooi frown

Alleen de spanning van de LNB off/on zetten in de instellingen helpt. Je ziet dan gelijk de qualiteit terug komen. Hierna wel weer beeld tot dat ik weer van bv van 23 of 28 naar 19 ga.

 

Iemand een idee....de switch zelf ?

Gebruik de laatste FW van vandaag.

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Dide
Nog steeds last van 'geen signaal' wanneer ik switch van 23gr naar 19gr .....kl*t*zooi frown
Alleen de spanning van de LNB off/on zetten in de instellingen helpt. Je ziet dan gelijk de qualiteit terug komen. Hierna wel weer beeld tot dat ik weer van bv van 23 of 28 naar 19 ga.

Iemand een idee....de switch zelf ?
Gebruik de laatste FW van vandaag.


Wat voor merk en type switches en lnb's gebruik je?
Ik heb de door jouw beschreven problemen met mijn kathrein UFS922! confused

p.s: in de azbox firmware van 17/12 hebben ze wel wat veranderd namelijk: Fixed V-H behavior, weet niet of dat er mee te maken kan hebben...

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de "Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1".

 

Heb op een ander forum gelezen dat sommige ontvangers(vaak linux ontvangers) een lager schakelsignaal geven waardoor dit bij goedkopere switches problemen kan geven.

De Maximum is nou niet de beste denk ik dus misschien is dit wel het probleem.

 

Het vreemde is dat ik in het verleden hiermee nooit problemen had en dat het iets is van de laatste maand.

 

Daarom twijfelde ik of het misschien toch iets met de Azbox FW te maken had aangezien de Philips prima werkt met een andere Maximum.

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dide
Ik heb de "Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1".
Mijn elite heb ik nooit aan de draai gekregen met mijn Maximum Digiality quad monoblock LNB... wilde niet schakelen..

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...