Ga naar inhoud


[Premium+ HD] De nieuwe Premium+ twin tuner is er.


bliksem

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Dat is snel, ik heb net een mail gestuurt naar de leverancier maar deze had de twin nog niet binnen.
afred
\


Dat is nog eens een goeie leverancier, die beantwoord zijn mail zelfs op zondag :D

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een programma opnemen en een ander programma op dezelfde transponder kijken, gaat gewoon.

Een programma opnemen en een ander programma op een andere transponder kijken gaat niet!

 

Daar had ik geen twee tuners voor nodig, want met één tuner gaat dat net zo!

Ben ik nou zo slim of zijn jullie nu zo . . .?

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een programma opnemen en een opgenomen programma bekijken, dat loopt goed. Daar heb je ook maar één tuner voor nodig.

 

Ik test overigens met een interne 2.5" 500Gb HDD (voor m'n vorige post ook).

 

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Een programma opnemen en een ander programma op dezelfde transponder kijken, gaat gewoon.
Een programma opnemen en een ander programma op een andere transponder kijken gaat niet!

Daar had ik geen twee tuners voor nodig, want met één tuner gaat dat net zo!
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nu zo . . .?


@Perdi, ik heb het hier natuurijk over de nieuwe Premium+ en natuurlijk gaat het er mij om dat hij het van 2 verschillende transponders kan , want anders is het geen twin.

Nu even voor de duidelijkheid , heb ji het ook over de plus versie van de premium???

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel blond en ik heb een bril nodig, maar een 'plusje' op de voorkant van de AZbox zie ik niet over het hoofd! :D

 

Zie ook handtekening. Nee, er ligt geen sneeuw op m'n schotel; ja, ik heb beide tuners op een aparte schotel/LNB aangesloten en ze hebben allebei goed signaal.

Ik weet niet wie hier niet of juist wél blij van wordt, maar ik in ieder geval niet!

 

 

Inmiddels ben ik toch blij geworden, want Bliksem heeft mij even opgebeld en gemeld dat ik de tuner instelling moet veranderen van 'separated' in 'twin'.

Dat heb ik gedaan en het werkt nu zoals verwacht! Sorry voor mijn testfout, ik zat er gelukkig naast.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...