Ga naar inhoud


Yavido Clip doet het niet?


SalimRMAF

Aanbevolen berichten


Pffff domme ik, ik dacht dat ie op Hotbird zat, even kijken of ie nu werkt. blush

 

PS: Of mijn G4 zijn LNB's hangen gewoon scheef; de schotel zit nog maar vast aan 1 boutje, die ook los zit. blush

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere zender waar ik al 2 maanden plotseling problemen mee heb: ASTRA HD DEMO.

 

Volgens mij zijn er 2 of 3 Demo's van Astra; bij mij begaven alle 3 het tegelijkertijd. Doen die het wel? (op Astra 1 en 3)

 

Ik heb mijn settings vergeleken met die van Lyngsat: ze komen overeen; ik heb wel 'signaal' maar geen beeld.

 

MVG

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het gekke is dat ik heel die transponder niet ontvang; Anixe HD heeft wel "signaal" maa rhet beeld blijft zwart; hetzelfde geldt voor Astra HD op de 19'2 die jij aangaf. Maar je hebt dus gewoon beeld? Anders zou ik even alles opnieuw moeten inscannen. blush

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Ja, het gekke is dat ik heel die transponder niet ontvang; Anixe HD heeft wel "signaal" maa rhet beeld blijft zwart; hetzelfde geldt voor Astra HD op de 19'2 die jij aangaf. Maar je hebt dus gewoon beeld? Anders zou ik even alles opnieuw moeten inscannen. blush

Anixe HD en Astra HD doen het bij mij vandaag ook niet!
Link naar reactie
Delen op andere sites

@de zuil:

Bij mij momenteel prima ontvangst van die 2. Zit jij misschien nog op de oude transponder te koekeloeren?

 

@SalimRMAF:

Weet je zeker dat je alle instellingen van die transponder goed hebt? Ik zal die van mij even oplepelen:

Positie: 19,2 Oost

Frequentie: 10832 MHz

Symbol Rate: 22000 KS/s

Polarisatie: horizontaal

Modulatie: DVB-S2 / 8PSK

FEC: 2/3

Pilot: aan

 

Ergens zal er bij jou toch waarschijnlijk een van die instellingen niet goed staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
@de zuil:
Bij mij momenteel prima ontvangst van die 2. Zit jij misschien nog op de oude transponder te koekeloeren?

@SalimRMAF:
Weet je zeker dat je alle instellingen van die transponder goed hebt? Ik zal die van mij even oplepelen:
Positie: 19,2 Oost
Frequentie: 10832 MHz
Symbol Rate: 22000 KS/s
Polarisatie: horizontaal
Modulatie: DVB-S2 / 8PSK
FEC: 2/3
Pilot: aan

Ergens zal er bij jou toch waarschijnlijk een van die instellingen niet goed staan.

Inderdaad, de instellingen DVB-S2 / 8PSK stonden niet goed.
Bedankt Alfons.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Hahah :P Ik heb het over vandaag, en de afgelopen 90 vandagen. blush


Dan moet je als je de juiste freqentie hebt dus voor Anixe HD is dat 10832 H 22000 2/3 DVBS2 8PSK de PILOT funktie van je Topfield eens op aan zetten en kijk dan wat er gebeurt. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...