Ga naar inhoud


is er een programma om taquilla te decoderren


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb een philips en een gold programmer<BR>maar alle programmas die ik pro beer kan ik niet taquilla en kiosque niet decoderen.<BR>heeft iemand hier een programma voor of<BR>weet iemand waar ik dit kan vinden.<BR>bij voorbaat dank ja confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jonges, ik weet dat helpen op dit board steeds moeilijker wordt, maar dit is toch te gek! , iemand met een kluitje het riet insturen door hem hoop te geven dat hij met die decoder taq. kan zien!<BR>er is maar 1 manier, goldkaartje proggen, spaanse software (firmware) in de decoder en rammelen maar!<P>@janmaas<P>Dus janmaas, het is onmogenlijk te kijken naar taq. met je philips receiver, tenzij je er spaanse firmware inlaad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar is het niet zo dat als je de spaanse firmware erin laadt dat je dan weer niet de nederlandse zenders kunt kijken?<BR>of zit ik ernaast?<P>groet van jim confused.gif" border="0

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk, als je de spaanse firmware erin laadt dan heb je ook een spaans officieel kaartje nodig. Je nl kaart wordt niet meer herkent, wel is het mogelijk om de nl tv te ontvangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chris<P>dat is niet helemaal waar.. en dan heb ik het over de opmerking dat je een spaans origineel kaartje nodig hebt.. het is namelijk zo dat ge gewoon een goldcard kan gebruiken (wel met een goede file) en dan kan je ook kijken, en tja,, het nadeel is dat alles spaanstalig is frown.gif" border="0<P>Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...