Ga naar inhoud


[DM7000] Camd3 server instellen voor interne share naar kathrein box


Oldereast

Aanbevolen berichten

Hoe stel ik een Camd3 server in op een dream 7000 voor interne share naar een Kathrein UFS910? Ik moet Camd3 gebruiken omdat CCcam mijn smartwi niet ziet. Ook met de Kathrein ben ik beperkt met softcams. Camd3 (3.902) is wel beschikbaar voor de Kathy. Met originele kaart werkt CCcam wel prima maar dus niet met de Smartwi. Nou zou het kunnen met Newcs maar ook dat werkt niet met de smartwi. Ik heb 3 ontvangers en maar 1 CD kaart, vandaar dat ik de smartwi gebruik. In de Kathrein (met AAF first SVN) wordt de Mediaguard CI module niet goed herkent dus het moet wel via share...

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nu Camd3 draaien met Newcs maar hoe kom ik erachter of Newcs werkt? Ik kan nog steeds niet connecten (intern) Ik heb wel beeld op de dream met de smartcard in het bovenste slot maar geen share naar de kathy. Er moet een newcs.log file zijn maar die vind ik niet ondanks dat ie is ingevuld in de newcs.xml. Iemand een idee hoe ik die log toch te zien krijg? Want dan kan ik zien of Newcs inderdaad werkt.

 

<debug>

<password>NewCSpwd</password>

<level>spam</level>

<type>init</type>

<output>console,tcp,file</output>

<logfile>/etc/newcs.log</logfile>

<file_options>spam,all</file_options>

<console_options>normal,init</console_options>

<tcp_port>34000</tcp_port>

<tcp_options>normal,init</tcp_options>

</debug>

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merde,

 

Ik dat geprobeerd maar dat werkt ook niet.. Ik heb de newcs.xml ook voorzien van deze regels:

 

<httpd>

<server>

<port>8080</port>

<enabled>yes</enabled>

</server>

<user>

<name>newcs</name>

<password>newcs</password>

<accesslevel>admin</accesslevel>

</user>

</httpd>

 

Maar dan krijg ik het nog niet voorelkaar. Het lijkt erop of Newcs helemaal niet werkt en dat de kaart alleen door camd3 gelezen wordt.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt nu redelijk.. De dream heeft beeld met camd3 en newcs maar zodra de kathrein is opgestart loopt het beeld op de dream vast en krijg ik beeld op de kathrein. Zet ik de kathy weer uit dan heb ik weer beeld op de dream smile Nog ff verder zoeken.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...