Ga naar inhoud


software laden??


Henri

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren succes vol een "hyundai 1000 hss" (van mijn zwager) gepatcht via de info van de site van `Prdehoop`. Probeer het vandaag met de "hyundai 1000 hss" (van een kennis) maar krijg het niet meer voor elkaar. zie alleen "waiting message from satellite reciever"????

 

Henri.

DM600PVR, 2x DM500Plus, Philipsen Dsx7072 en Dsr2211, Adimo Jazz.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welk programma gebruik je? SatEditor of de Downloader 1.00? Je hebt de hyundai van je zwager met dezelfde computer gepatched als waarmee je die van je kennis probeert te patchen (ik neem aan van wel eigenlijk)? Als dat niet zo is kan het zijn dat de com-poort niet goed is ingesteld.

Misschien heb je de kabel nog in je progger (als je die hebt) zitten en niet in de decoder? Ik weet het: 'flauw', maar is mij ook een (of twee) keer overkomen..

Probeer anders je andere com-poort.

Het kan ook zijn dat de null-modem kabel niet goed is.

Of dat de com ingang van de hyundai kapot is. Probeer anders eens een zenderlijst te uploaden met UFDEdit. Als dit werkt weet je zeker dat het niet aan de kabel en aan de com-ingang ligt.

Beschrijf je handelingen eens (ik weet het, het is de bescrhijving op de site van prdehoop) maar misschien dat je bij de 2e keer toch wat over het hoofd heb gezien, of een onschuldig lijkende instelling hebt veranderd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Welk programma gebruik je? SatEditor of de Downloader 1.00? "

Beide geprobeert.

 

"Je hebt de hyundai van je zwager met dezelfde computer gepatched als waarmee je die van je kennis probeert te patchen (ik neem aan van wel eigenlijk)?"

Ja

 

"Als dat niet zo is kan het zijn dat de com-poort niet goed is ingesteld."

Gecontroleerd

 

"Misschien heb je de kabel nog in je progger (als je die hebt) zitten en niet in de decoder? Ik weet het: 'flauw', maar is mij ook een (of twee) keer overkomen.."

Gecontroleerd

 

"Probeer anders je andere com-poort."

Geprobeert

 

"Het kan ook zijn dat de null-modem kabel niet goed is."

Ik ga een andere proberen

 

"Of dat de com ingang van de hyundai kapot is."

????

"Probeer anders eens een zenderlijst te uploaden met UFDEdit. Als dit werkt weet je zeker dat het niet aan de kabel en aan de com-ingang ligt."

Gaat ook niet

 

"Beschrijf je handelingen eens (ik weet het, het is de bescrhijving op de site van prdehoop) maar misschien dat je bij de 2e keer toch wat over het hoofd heb gezien, of een onschuldig lijkende instelling hebt veranderd... "

Volgens mij heb ik niets over het hoofd gezien (alles minstens 10x geprobeert)

 

Henri.

DM600PVR, 2x DM500Plus, Philipsen Dsx7072 en Dsr2211, Adimo Jazz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is of de nullmodem kabel niet goed, of de compoort van de hyundai is kapot. Misschien heeft je kennis nog garantie en kan hij hem omwisselen bij de leverancier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere kennis met nulmodum kabel heeft 'm al gepatchst dus de compoort van de hyundai is ook niet stuk. kan allen nog maar mijn nulmodum kabel zijn.

DM600PVR, 2x DM500Plus, Philipsen Dsx7072 en Dsr2211, Adimo Jazz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...