Ga naar inhoud


Nederlandse Zenderlogo's 3PG


Wybo

Aanbevolen berichten

Bijgevoegd een setje Nederlandse zenderlogo's (en een paar buitenlandse), pakweg de eerste 60 zenders uit Henks' epg_upload.ini

 

LET OP: Om ze in 3PG zichtbaar te krijgen moet je ze met bijv. Altair in de map ChannelLogos/TV kopieren op je Topfield. Verder moet de naam van het logo gelijk zijn aan de zendernaam, zonder spaties en andere bijzondere tekens. Omdat ik niet weet welke namen jullie gebruiken, heb ik de namen uit Henks' epg_upload.ini aangehouden!!!!!

 

Na het kopieren in 3PG view 1 op menu drukken en [Verwijder de zenderlogo's in 3PG.img bestand] selecteren. Hierna de tap afsluiten (dus niet op exit drukken maar op UHF!) en opnieuw opstarten. 3PG leest nu alle logo's weer in. Succes!

3PG logos.zip

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Wybo

de naam van het logo gelijk zijn aan de zendernaam


Voor alle duidelijkheid: bij mij heet (cfm Henks' epg_upload.ini) "Nederland 1" anders, nl: "NED1", dus het logo wordt "ned1.ibl", "National Geographic" "NGC", dus logo "ngc.ibl", "Veronica" "Veronica/Jetix", dus logo "veronicajetix.ibl" etc.

Gewoon dus even zelf de benamingen aanpassen!!

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is bedoeld voor de tap 3PG. Deze doet het alleen op de 5xxx en 6xxx PVR uitvoering. Maar ik weet niet of er voor de jouwe progjes bestaan die van deze logo's gebruik maken......

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...