Ga naar inhoud


[Pioneer] Euromuis_Pioneer1530_v6.0-Plus_NL+ENG_Fix-Seca3_Smartcard


Johan45

Aanbevolen berichten

heeft iemand de Euromuis_Pioneer1530_v6.0-Plus_NL+ENG_Fix-Seca3_Smartcard al getest.

 

Ik werd op deze Fix-seca3 geattendeerd door een vriend van een ander board maar kan de firmware zelf niet testen.

De file is te vinden op een bekende upload site die hier niet genoemd mag worden.

Ik hoor graag jullie bevindingen ....

Misschien kunnen we hier weer wat moois van maken. smile

 

Citaat:
20-12-2009

 

Euromuis_Pioneer1530_v6.0-Plus_NL+ENG_Fix-Seca3 Smartcard

 

Onderstaande eeproms in je decoder laden na de firmware:

Euromuis_FW_eeprom_NL.txt (Nederlandse eeprom) (Dutch eeprom)

Euromuis_FW_eeprom_ENG.txt (Engelse eeprom) (English eeprom)

Euromuis_FW_Eeprom_Monoblock_NL.txt (Nederlandse eeprom) (Dutch eeprom)

Euromuis_FW_Eeprom_Monoblock_ENG.txt (Engelse eeprom) (English eeprom)

 

Leesmij_eerst.txt

Kanalenlijst_laden_via_MES.txt

Nieuwe_SatellietPositieLijst_01-01-2006.txt

 

MHW aanpassingen:

LET OP !!!!

Fix: EPG_DVB Info Fix voor de D+ (Spain) kanalen, druk 2x op de INFO toets.

 

HDL aanpassing:

 

Laatste fix Seca3 Smartcard

 

Lees ook de onderstaande tekst van de andere versies.

 

Veel Kijkplezier

Grts, Bobdread

 

Bobdread © 2009

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb hem gezien in het upload centrum maar ik zoek m voor de 1430. Ik vind die jungle nou niet echt de gebruiksvriendelijkste die ik heb gezien. Ik hoop dat iemand eens kan kijken of we de pioneer nog een nieuwe leven kunnen geven want het blijven nog steeds mooie ontvangertjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast exduckfan

Zo te zien op het upload board is aan bovenstaand verzoek gehoor gegeven.

 

05-01-2010

 

Euromuis_Pioneer1430_v5.3c-Plus_NL+ENG_Fix-Seca3 Smartcard (TEST)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met mediacom3.4 de Firmware in de decoder geladen. Dat is goed gelukt en ik kwam in het startmenu, maar bij het inlezen van een transponder krijg ik allemaaal rare tekens in de kanaallijst, de nummering loopt tot 4008, FTA werkt wel en restart doet het ook goed.

 

Met MES(4019kanalen) en ook met Mediacom3.4 een kanaallijst(OFM) geladen, zonder goed resultaat. Er zijn allocatie fouten in de TCS (komt vaker voor) en in de TSR als ik met de C-toets alles wil opslaan. Na een restart kom je weer in het startmenu (blanco).

 

Om een andere FW te schrijven moet je daarna Pionero gebruiken.

 

Ik hoop dat iemand het ook wil proberen en zijn resultaat hier schrijft.

 

Henk

 

Ik gebruik de 1430

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat de firmware ook voor de 1430 is uitgebracht. Ga er van het weekend mee aan de slag. Wat programma,s waren er nou allemaal nodig om de firmware eeprom en kanalelijsten in te laden?

Wat ik me verder afvraag is dat er bij de 1530 een eeprom voor monoblock zit. Kan ik deze eeprom ook voor de 1430 gebruiken aangezien deze niet bij de 1430 file geleverd zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hetzelfde probleem als polak hierboven beschrijft. Bij het inlezen van de kanalen allemaal rare tekens. Bij het inlezen van transponder kloppen er een aantal zendernamen maar beeld geven ze niet. Ook niet na een pidscan. Een andere kanalenlijst heb ik niet geprobeert.Helaas zijn die behoorlijk veroudert.

Na een originele firmware geladen te hebben doen de astra 1 transponders het alleen heb ik dan weer het probleem met de astra 3 zenders die niet ingelezen worden.Wat ook wel weer jammer is dan er max 1000 kanalen kunnen worden ingelezen.

 

Wat ik het liefste wil is decoder in orginele staat terugbrengen met de nieuwste originele firmware omdat mijn ouders er nu naar kijken. De originele firmware die op de site staat is alweer een tijd oud. Kan iemand een nieuwere originele firmware bemachtigen of een die gewoon goed werkt met de nieuwe seca 3 kaart zonder de extra poespas?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...