Ga naar inhoud


[DM7025+] Ik wil een dm 7025+ kopen,maar ...


joeri peeters

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben van plan om een 7025+ te kopen.Maar wou is vragen of hier clones van bestaan of niet.

En hoe herken ik deze,kan namelijk bij iemand een 7025+ kopen voor 300 euro nieuw met 2 jaar garantie.(Met aankoopbewijs)

 

En welke kleur heeft het display van een nieuwe 7025+ aub.

Is dit type van dreambox eigenlijk een goed werkend model en is het zijn geld waard tegenover wat je er voor terug krijgt.

 

Groetjes Joeri

 

Prettige feestdagen

Samsung  UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alle 7025+ moeten een OLED (zwart met vel gele letters) display hebben.

Bij een 7025+ zit de netschakelaar niet rechtstreeks op de voedingsprint gesoldeert, een 7025 heeft dat wel.

 

De 7025+ is hardwarematig doorontwikkeld op de 7025, betere voeding, het OLED display en meer geheugen. Dus laat je geen opgewaardeerde 7025 in de maag splitsen.

 

Of er ook 7025+ clones bestaan weet ik niet, maar bij DMM is een authenticie plugin te verkrijgen die je kan vertellen hoe het zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hulkman
...en meer geheugen...


Wel? Ik dacht dat de 7025+ net als de 7025 uitgerust is met 32MB flash en 128MB RAM. Aangezien de Xilleon chip niet meer dan 128MB kan aansturen, zal er wel niet meer RAM in zitten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

B..beeck stond gisteren met een lijstje op de bekende plaats , welke Dream klonen er zijn. Daar stond de 7025plus ook bij. De advertentie zie ik niet meer staan,zal wel verwijdert zijn omdat ze 10.000 euro beloning uitloofde voor wie de hoofdverdeler van de klonen aangeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na mij weten is er geen cloon van de 7025 , nog niet gezien of ooit gehoord

 

Prima ontvanger de 7025+ had hier voor ook een 7000 maar bij veel dingen tegelijk of veel zappen liep hij vaak vast , bij de 7025+ geen last , ding kan heel wat hebben

 

gr

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joeri peeters
Is het ook mogelijk om een externe harde schijf te gebruiken bij de dm 7025,of werkt dit niet zo goed.Wat zijn jullie ervaringen hiermee?


Waarom zou je dat willen dan, als je er eentje kunt inbouwen? confused

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel mogelijk maar niet aan te raden omdat de 7025 een USB 1.1 poort heeft (ongeveer 1.2 MB/s), dan ben je tot een gelijktijdige opname beperkt.

 

Interne HDD - al is het maar een kleintje voor de lopende opnames - is sterk aan te raden boven alles om op te nemen. De 7025 is ook een prima NAS servertje.

 

Ik gebruik een 120GB schijfje en verplaats dingen die ik wil bewaren gewoon naar de PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...