Ga naar inhoud


paarse schijn met beeld op lcd tv


1pm

Aanbevolen berichten


Welke image gebruik je?

Als je een andere image gebruikt dan de originele van DMM, zou ik je adviseren, eerst de originele image te flashen.

Gebruik je een HD ready of een Full HD scherm (en dan ook via de HDMI kabel)?

Gebruik je de bij je scherm horende instellingen (DVI, DVI-PC, scart of component)?

Gebruik je toevallig je scart aansluiting?

Dus eigenlijk, iets meer informatie om je vraag te kunnen beantwoorden.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zoiets ook een paar keer gehad, lag niet aan de dreambox in mijn geval maar aan een HDMI switch die ik tussen de 8000 en mijn plasma heb zitten.

Nadat ik de switch uitschakel en weer aanzet is het probleem verholpen.

 

Ik weet natuurlijk niet of je uberhaupt via een HDMI aansluiting werkt en dan ook nog eens via een HDMI switch maar in elk geval lag het bij mij dus niet aan de box zelf maar aan de aansluiting van een kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt geen apparatuur (speakers, etc) te dicht in de buurt van je TV staan die dit zouden kunnen veroorzaken? Misschien heb je sinds de aanschaf van je DB een bestaand apparaat dichter bij je TV geplaatst?

 

Staan er mogelijk zogenaamde "beeldverbeteraars" op je TV aan (dynamisch contrast, kleurverbetering, etc)? Mocht dit het geval zijn probeer deze dan eens allemaal uit te zetten om te zien of dit verschil uitmaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...