Gast rudolfo Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 hallo ik heb het forum afgezocht maar kan niks vinden! kan iemand mij vertellen hoe je op de dreambox 7025 de nieuwste vlcplayer kan installeren? mvg ruud Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Happy2000 Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Welke image gebruik je? Normaal kun je hem downloaden onder > menu > applicaties > downloaden ( groene knop afstandbediening) Trouwens je kunt deze vraag beter stellen in het dreambox forum hier. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast rudolfo Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 enigma 2 ik heb veel problemen met dvd van pc op dreambox streamen met deze vlc du ik wou kijken of er een nieuwere op kan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Enigma2 is geen image, dat is de software waar de box op draait. Ga even naar HIER en installeer de laatste openPli voor de DM7025, dan via applicaties kan je de VLC plugin installeren. Kan overigens ook met diverse andere images maar ik vind Pli het meest up to date en ook op Nederland gericht. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen