Ga naar inhoud


[DM800HD] Welk wireless toetsenbord werkt goed met de DM800


Gast Sateetje38

Aanbevolen berichten

Gast Sateetje38

Ik wil voor de Youtube en internet browser applicaties een draadloos toetsenbord gaan gebruiken. Nu zag ik bij een winkeltje in de buurt de volgende toetsenborden:

 

Trust Draadloze Optische Deskset DS-3400D 17,95

Targus Draadloos Slim Toetsenbord & Muis 14,95

 

Zijn er mensen die ervaring hebben op de Dreambox met een van deze toetsenborden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Sateetje38

Dat is een optie. Punt is alleen dat een Dreambox toetsenbord tussen de 60 en 70 EURO kost. Aangezien het meer voor de fun is, trekt een keyboard voor eenvierde van de prijs (indien het werkt natuurlijk) me meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ooit de Logitech diNovo Mini op mijn DM8000 uitgeprobeerd. Standaard werken dan de lettertoetsen niet. Cijfertoetsen en cursor control deden het wel. Ik had hem maar even een avondje te leen, dus ik weet niet of er nog het e.e.a. om te mappen valt.

Plug en play is het dus in ieder geval niet.

 

Mocht iemand een usb/wireless keyboard volledig werkend hebben, dan ben benieuwd naar de manier waarop je de dit werkend hebt gekregen.

 

Het Dream keyboard valt voor mij af, omdat het IR is en de IR ontvanger in de DM8000 is tamelijk naadje.

DM8000 - Open Pli

Visiosat BiSat - 19.2E, 28.2E, 23.5E

Link naar reactie
Delen op andere sites

iemand dit toetsenbord al geprobeerd?

 

Ziet er wel gaaf uit

 

Citaat:
Lenovo heeft een afstandsbediening op de markt gebracht die is voorzien van een mini-toetsenbord en een trackball. De remote communiceert draadloos op de 2,4GHz-frequentie en een kleine usb-dongle zorgt voor de ontvangst.

 

De Lenovo Multimedia Remote beschikt over een volledig qwerty-toetsenbord en enkele multimedia-toetsen. Ook heeft de Chinese fabrikant een kleine trackball onder het keyboard geplaatst. De afstandsbediening zou met name bedoeld zijn om Windows Media Center te bedienen; de drivers ondersteunen Windows XP, Vista en Windows 7.

 

De Multimedia Remote communiceert via de 2,4GHz-frequentie met de computer. Lenovo levert daarvoor een 'nano dongle'-ontvanger mee die in een vrije usb-ingang geprikt moet worden. Het bereik van het aanstuurapparaat zou maximaal 10 meter bedragen. De Multimedia Remote heeft een adviesprijs van 60 dollar meegekregen en zou wereldwijd verkrijgbaar moeten zijn. Tweakers.net

 

1261993504.jpeg

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...