Ga naar inhoud


Wat kun je met, of hoe werkt, de streaming player


naze1975

Aanbevolen berichten

Ik heb de ipbox draaien met met pgi 0,4, en zag in de menu, in eerste instantie het streaming player menu aktief staan, nadat ik de box had ingesteld me mijn gegevens en mijn mount manager had ingesteld, was dit menu niet meer aktief, hiervoor had ik de sifteam draaien en hier was gelijk al het menu niet aktief.

 

Kan ik dit wel gebruiken om bv. dvd normaal af te spelen (met ondertiteling) en zo ja, wat kan er nog meer worden afgespeeld?

 

Groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


bedankt voor de info, even voor de overige geleerde, Ik ben er achter waarom het streaming menu niet te selecteren was (geplande opname's), maar ik heb nog een paar vraagjes over de pdf. Maar eerst ga ik even slapen :D En dan ga ik morgen met frisse tegenzin dit verder uitproberen.

 

ps. je kan eventueel ook de bestandsnaam van de pdf in de google box gooien

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...