Ga naar inhoud


[ IPBOX 9000+ HD] Met PGI v0.4 image geen canal digitaal zenders


-=[J-J]=-

Aanbevolen berichten

Ik heb het item

 

'[ IPBOX 9000] Met PGI v0.3 image geen canal digitaal zenders'

 

Gevolgt en insgeteld. Iedereen heeft beeld na dit voorbeeld, maar bij mij niet. Ik heb een 9000+ HD met twin tuner, misschien is dat de oorzaak.

 

Verder zie ik bij mijn settings de beide CI's (Common onterfaces) geen kaart waargeven. De vraag is of dit normaal is en of het uitmaakt in welke vand e twee interfaces de Cd kaart zit.

 

Is heb via TelNet mgCamd opgestart en deze loopt gewoon. Daarbij ga ik ervanuit dat de poort verwijzingen in het 'mg-cfg' bestand juist zijn.

 

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou proberen het nog een keertje opnieuw te installeren.Vaak yijn de problemen dan wel weg. Of het image bestand ergens anders downloaden. Heb je echt de juiste versie voor je box? Kijk anders is in deze database

 

Wel even een inlog aanmaken.

 

Groetjes,salutations,greetings.

Vu+ Duo 1.5TB

Xtrend 6000HD

DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze versie nog niet gebruikt. Wel de E2 nightly build op usb stick en de NLB 9341. (heb wel latere versies gebruikt maar deze vindt ik (tot nu toe) instabieler op bepaalde punten. In de NLB versie loopt mijn canaal digitaal kaart perfect onder emu MGcamd.

Groetjes,salutations,greetings.

Vu+ Duo 1.5TB

Xtrend 6000HD

DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaf je inderdaad ook al aan, maar ik krijg het niet geinstalleerd via de USB stick. Waarschijnlijk is de USB stick niet goed geformateerd. Ik ben aardig aan het stoeien geweest, en kreeg dit maar niet aan de praat. Toen alles niet wilde lukken ben ik op zoek gegaan naar een alternatief en omdat de reacties voor PGI zo positief waren en dit via een image te installeren was heb ik dat geprobeert.

 

Ik heb wel multiboot via u-boot 1.3 dus het zou moeten lukken met E2 misschien zelfs via mijn interne HDD.

 

Is er een ander manier hoe ik kan controleren of de kaart sowieso wordt herkent in de CI?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...