satlover01rob Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Hoe kan ik een gewone sata schijf aan de e-sata schijf hangen? Hoe zien deze connecters/converters eruit aan de hdd zijde? satlover forever Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Macaco Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Gewoon met een sata connector, de HDD extern voeden. Als je namelijk 1 inbouwt haal je de e-sata plug los van het moederbord en plug daar de interne op, er wordt dan ook met een apart connectortje gevoedt (vanaf het moederbord). Kortom: e-sata=sata (maar tegelijk gaat niet bij een DM800). Waarom de HDD niet inbouwen? Veel handiger toch? Macaco Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satlover01rob Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Origineel bericht van: Macaco Waarom de HDD niet inbouwen? Veel handiger toch? Macaco 1500 GB interne schijven bestaan nog niet en zullen zeker veel duurder zijn. satlover forever Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 Extern voeden.. blijft de HDD dan niet doordraaien? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Seca3 Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 De HD kun je net als bij een interne HD in een vooraf te bepalen tijd in de slaapstand zetten. Ik gebruik een Samsung HD103SI schijf van 1 TB via de eSata poort. Werkt uitstekend! Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satlover01rob Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Origineel bericht van: Seca3 De HD kun je net als bij een interne HD in een vooraf te bepalen tijd in de slaapstand zetten. Ik gebruik een Samsung HD103SI schijf van 1 TB via de eSata poort. Werkt uitstekend! Joop je HD800 dan weinig vast bij opnames/afspelen van content? satlover forever Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Seca3 Geplaatst: 30 december 2009 Delen Geplaatst: 30 december 2009 Nee hoor, alleen duurt het natuurlijk eventjes voor hij start met afspelen. Daarna verloopt alles normaal. Bij opnames evenzo, maar aangezien het maar een paar seconden betreft zal je er in de praktijk geen last van hebben. Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satlover01rob Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Ik heb een adapter gekocht om mn usb2 behuizing aan te sluiten op de e-sata poort van de dreambox, gaat dit goed werken? (usb-e-sata+adapter usb vrouwelijk naar plat) satlover forever Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Seca3 Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Moet in principe goed werken, bij mij tenminste werken 2 verschillende adapters probleemloos. Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast René VG Geplaatst: 10 januari 2010 Delen Geplaatst: 10 januari 2010 1500 en ook 2000 GB schijven bestaan wel degelijk. Heb er zelf net een paar 2 terrabite schijven gekocht voor DB 8000, een HD case en een Eminent 7080, dit zijn 5400 toeren schijven, prijs € 160/stuk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satlover01rob Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2010 Ik heb een adapter gekocht om van usb naar usb A te gaan om daarna van usb naar esata(op dreambox) te gaan.Maar dit werkt niet, moet de behuizing eraf om iets extra aan te sluiten of werkt dit gewoon niet? (openpli) satlover forever Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satlover01rob Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2010 LED van HDD licht niet op, zal dan toch maar e-sata behuizingen kopen. satlover forever Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen