Ga naar inhoud


[Premium HD] Waarom crashed mijn Box steeds?


chefke

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Misschien omdat er ook veel mensen zijn die plezier hebben met hun HD(+)?

Vaak helpt het als je 'rare' problemen hebt, dat je een factory reset doet, dan nieuwe FW erin, nog een keer factory reset en dan opnieuw instellen.

Dat klinkt niet leuk, maar soms/vaak help je een box zonder het te weten over de rooie door te blijven experimenteren in een foutsituatie.

Tot nu toe is het me (ook als hulp bij anderen) altijd gelukt om hardnekkige problemen door software herstel op te lossen. Dat komt beslist niet omdat ik zo slim ben, maar omdat ik rechtlijnig en systematisch te werk ga.

 

Natuurlijk is het zo, dat als het echt niet lukt, dat je de problemen eens aan je leverancier moet demonstreren. Misschien heb je een hardware probleem, dat zou je leverancier moeten kunnen herkennen. Je hebt ongetwijfeld nog garantie op je box.

Het is vervelend als het niet werkt zoals je dat mag verwachten, maar het probleem lost zich kennelijk niet vanzelf op helaas....

 

Gefrustreerde verzuchtingen luchten misschien wel even op, maar je zult toch nog iets anders moeten proberen.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...