Ga naar inhoud


Stab HH120 draait niet


bosso

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Heb al het nodige gelezen maar kan er nog niet uitkomen. Misschien dat iemand van jullie het weet.

 

Heb vandaag mijn 8000 ontvangen. Aangesloten op waar eens mijn 500 en 7020 zonder problemen de clarke belt hebben afgezocht. Bij de 8000 alleen helemaal niets.. Stab draait niet. heb tuner A op eenvoudig en rotor staan. Coordinaten uit mijn 500 gehaald die prima loopt. Nu heb ik beeld op Astra 19.2 met signaal tussen de 11,5 en 14 db. Ber 0 en snr 76%.

 

Probeer ik naar Hotbird te draaien: niets. Handmatig of fijnafstelling hebben geen resultaat. Gebruik stroommeting op ja en 090mA, draaien langzaam.

 

Ik heb geen idee. Stab kun je ook niet echt resetten meen ik mij te herinneren maar dat heb ik in al die jaren ook nooit hoeven te doen??

Soms lijk ik wat te hebben gevonden, DVB-S A wordt groen, maar krij ik de melding Sid not in pat.. Heb de laatste Henksat uit OpenPli waar ik inmiddels mee draai...

 

Wie heeft een idee wat ik zou moeten doen!

 

Gr

-R

Philips 52PFL9704,Dreambox 8000HD PVR 1TB, Xtrend ET6000,DeltaStar 120cm en 90cm fibo,Denon X4000,Denon 2910(DVD),SONY PS3@1TB(Konsole/Blu-Ray),WII Wiikey2 v1.3(Konsole),MS900 serie(Speakers)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...