pgeersen Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 Na lang niet gebruiken (varend beroep) deed mijn DB7025 het niet meer.Nu krijg ik mijn DB 7025 met geen mogelijkheid meer werkend. Als ik met pijn en moeite 80% bereik heb (astra)en BVN aanzet valt hij terug op 59% (SNR) Als ik bij instellingen naar signaal bereik ga staat ie op 80% Ik blijf draaien maar het wil voor geen meter. Is er iemand uit de buurt van Den Helder die me wil helpen want ik doe vast iets niet goed. Reacties op petergsm@gmail.com lees ik altijd, op sat4all kan ik niet altijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mic Geplaatst: 30 december 2009 Delen Geplaatst: 30 december 2009 Is de inclinatie van je antenne wel goed? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pgeersen Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Inclinatie??? Zegt me niks, hoe zie ik dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mic Geplaatst: 30 december 2009 Delen Geplaatst: 30 december 2009 Dat is de hoek waarmee de antenne naar boven is gericht. Ik denk dat dit rond de 30° is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pgeersen Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Aha , ja alle mogelijke hoeken heb ik al geprobeerd.Daar ligt het dus niet aan. Ben nu zenders zoeken met een simpele schotel met enkele lnb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pgeersen Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Yep , ik heb beeld op BVN en de andere FTA zenders. Mijn CD kaart ligt helaas nog op de camping dus kan niet verder testen. Nu nog proberen of werkt wat eigenlijk niet mag (sha...) zodat we ook op de PC weer kunnen kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen