Ga naar inhoud


Neutrino voor UFS-910


sattekop

Aanbevolen berichten

Ik heb hem hier niet meer draaien maar volgens mij moet je in het menu nummer 4 hebben.

Iets van main.script

In 1 van die regels staat downloaden emu.

 

Succes

VU+ Duo 1TB HDD met Pli Image
Mutant 1200HD met Pli image
Multytenne 45 + 110cm schotel met triple lnb
Philips 37pfl9603

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Neutrino ligt goed in de markt blijkbaar, ik heb 4 heel recente versies van verschillende origine.

neutrino_910_duckbox-rev179.tar.gz

RSP_beta01_TDT1967_neutrino_ufs910.tar.gz

ufs910_git_182_neutrino_TDT_modules1967.tar.gz

neutrino_tododream_remix_2.tar.gz

 

De laatste is de grootste en heeft meest aan boord. Als ik in /var/emu kijk staan alle gekende emus er al in. Ik ga deze maar eens opladen en dan wachten tot de TV vrijkomt om het resultaat te bekijken.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meteen na installeren heb ik ook geen beeld. Hij staat op zwart ZDF.

Wat ik doe om aan de praat te krijgen is:

In de settings selecteer ik disecq 1.0 en de vier satelliten die ik kan ontvangen met mijn disk en save deze setting.

Dan komt het essentiele, ga naar de zenderzoek sectie en laat neutrino bv. de zenders voor 19.2 zoeken. Dit begint en vrijwel direct lijkt neutrino het af te breken. Vanaf dat moment verschijnt er echter wel beeld op ZDF en werken alle zenders.

 

Wat je ook zal zien is dat verschillende transponders van canal digitaal werken, bv RTL4, 5, etc. Ook Eurosport HD (beide die Eng/NL commentaar hebben)

Echter niet NL 1, 2, 3, veronica, etc.....

(Op Enigma werken ook een beperkt aantal zenders van een transponder, ik geloof NGC).

Misschien dat iemand begrijpt waarom bepaalde transponders wel werken en dit het Eureka moment geeft om het hele boeltje te laten werken.

 

Tot nu toe best wel tevreden met wat Neutrino allemaal kan. Ben nu niet bij Kathy, maar ga zodra ik dat ben ook eens de webinterface proberen.

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werken alle zenders(neutrino_tododream_remix_2.tar.gz), ook ned 123 rtl 457 enz. Ik heb hem niet laten zoeken, alleen diseqc ingesteld. De emu die ik gebruik is mbox.

 

En BA heb ik nog nooit aan de gang gekregen. Met miniboot is het voor mij allemaal wat "doorzichtelijker" Miniboot is een bootloader die je in staat stelt te booten vanaf flash en vanaf usb. Als ik een nieuwe image erop wil hebben, boot ik vanaf flash en mount dan de partitie waar ik de image op wil, de tar.gz uitpakken en dan werkt het gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ghanssie
Krijg deze niet werkend met BA frown

Eventjes voor alle duidelijkheid, dit is niet te wijten aan BA maar aan Neutrino zelf. Bij mij werkte die grote versie ook niet meteen en ik heb gedaan zoals Sattekop (tijdje scan 19,2 en dan onderbreken) en kreeg uiteindelijk beeld.
Voorlopig stop ik echter met Neutrino want m.i. staat dat momenteel even ver als E2 in het begin. Beeldkwaliteit is slecht en vervelende vastlopers die tot rebooten dwingen en de menus zijn zeer basic en absoluut niet duidelijk.

Terugkomend op BA, als je vraag naar "hoe miniUboot installeren" geinspireerd is door het niet werken van Neutrino maar je bent verder tevreden van BA, dan zou ik het zo laten. Net zoals soktic niet met BA overweg kan, ik heb hetzelfde probleem met miniUboot. Sedert dat ik dat 1x geinstalleerd heb is mijn Kathy nog nooit zo dikwijls onbruikbaar geweest en heb ik ettelijke maal de ultime noodprocedure moeten toepassen om hem terug normaal te laten werken.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Wat is de laatste status van Neutrino?

Het had een veelbelovend begin, maar recent geen tijd gehad erna te kijken.

Ik kreeg op de CAM zelfs enige canal digitaal kanalen aan de gang.

Wat is nu de beste versie en wat kan het wel en niet?

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...