Freddy Hooge Geplaatst: 31 december 2009 Delen Geplaatst: 31 december 2009 Ik gebruik momenteel Gemini 4.6 met de dvdplayer plugin, echter krijg ik geen ondertiteling te zien. Is dit een extra wat men moet instellen of downloaden? Of bestaat er een ander image die deze mogelijkheid wel bied? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satdorus Geplaatst: 31 december 2009 Delen Geplaatst: 31 december 2009 En als je op de teletekst knop drukt (geduld). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Hooge Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2010 Ook bij het indrukken van e teletekst knop geen ondertiteling. Zelfs niet na 20 minuten, dus ik weet niet of ik nog meer geduld moet hebben of dat ik nog een plugin nodig ben... Op IHAD forum krijg ik ook geen antwoord helaas. Op de 7025 met Newnigma krijg ik dmv de teletekstknop met dezelfde bestanden wel ondertiteling. Is er iemand die het wel werkend heeft op de 500 ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen