Ga naar inhoud


[Galaxis FS-3] Geen beeld met Mediaguard 3-smartcard


Gast stephenophof

Aanbevolen berichten

Gast stephenophof

Goeiendag eem,

 

Ik heb hier een oude Galaxis FS-3-ontvanger van een kennis liggen. Deze Galaxis heeft namelijk ontvangstproblemen, want hij werkt niet met de "nieuwe" Mediaguard/Nagravision 3-smartcard van Canal Digitaal.

 

Ik heb al met Google gezocht, maar ik kan nergens nieuwe firmware/software vinden voor deze ontvanger waardoor deze weer met een MG 3-smartcard werkt. Bestaat deze wel en zoja, is het mogelijk om hiervan een link te geven? smile

 

Ik heb de ontvanger al via een RS-232-kabel aangesloten en de Download Tool (om de firmware van PC naar ontvanger over te zetten) heb ik ook al. Ik moet alleen nog het BIN-bestand met juiste firmware hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welkom op het forum.

 

Nu dacht ik dat Galaxis al een paar jaar failliet was dus nieuwe firmware zal er van die kant niet meer komen.

Misschien is er met Googlen nog iets te vinden. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stephenophof

Bedankt, ik ben eigenlijk al een jaartje actief op de forum, nouja, ik lees altijd wel dingen, maar dit is de eerste keer dat ik wat plaats dus vandaar dat ik me geregistreerd heb.

 

Ik heb heel Google nagezocht en ik vind overal handleidingen en Download Tools maar niet de firmware zelf (bin-bestand).

 

Bedankt voor je reactie, Aart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...