tweebsm Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik wil 2 dreamboxen aansluiten(woon/slaapkamer) op een draaibaar systeem, is dit mogelijk?? Met cardsharing lijkt me dit geen probleem maar hoe zit het met de aansluiting op de schotel? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Dat 1 box de schotel kan draaien en de andere niet en dat de andere alleen naar de satelliet kan kijken waar de ene de schotel op gedraaid heeft... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jalza Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ja dat is mogelijk . alleen kan je maar met een de motor bediennen de ander zal naar een twin lnb rechtstreeks moeten. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sretlow Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik had een PLi PPanel gemaakt waarmee ik met de tweede box de eerste box deels kon bedienen. Middels PPanel kon ik dan de dreambox beneden (die aangesloten was op de motor) van zender veranderen waardoor deze automatisch ook ging draaien. DUs ik lag dan op bed en kon boven de dm800 beneden op bv bvn zetten waardoor deze naar Astra draaide en ik dus boven astra kon kijken. Als ik op Hotbird wou kijken dan kon ik middels pppanel de zender beneden op bv babytv zetten (die zit op hotbird) waardoor deze naar hotbird draaide en zo kon ik boven alles zien vande hotbird. Beetje omslachtig maar het werkte wel. Ik heb beide ppanels bestanden ook al eens gepost. Misschien wel een jaar geleden. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's *** Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen