Ga naar inhoud


Partnerbox plugin, kijken zonder dat partnerbox naar ander kanaal zapped.


rai

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om de partnerbox plugin zo in te stellen dat je vanaf de client box wel kan zappen, maar dat de serverbox hier niets van merkt? Ik kan nu namelijk wel een kanaal kiezen op de DM800 die van de DM8000 afkomt, maar dan moet je iedere keer weer op de DM8000 terug zappen. Is een beetje vervelend als iemand op de DM8000 ergens naar zit te kijken. Er zitten namelijk voldoende tunerblikken in die DM8000 om dit mogelijk te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: hemertje
volgens mij heb je dan de vtuner plugin nodig


nee, je moet gewoon 'zap to service when streaming' niet op 'yes' zetten, dan zapt hij (verassend genoeg) niet naar de streaming service.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik met deze plugin ook op een DM800 wat opnemen en gelijktijdig vanaf mijn DM600 kijken? Probleem is nu nog wel eens dat ik op de DM800 wat opneem en dus niet wat anders kan kijken. Oplossing zou mogelijk zijn om te kijken vanaf de DM600 die boven staat en op dat moment dus niets doet.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, dat was dus de "truuk". Hartelijk dank.

 

Heb nu op deze manier eigenlijk "IP-TV" op m'n DM800. Door het uitzetten van die optie, zapped het ook een stuk sneller. Kan met de pijltjes links en rechts perfect door het bouguet heen zappen.

 

Volgende projectje zal inderdaad VTUNER worden. Kan ik m'n oude tuners gaan inzetten als extra tuners aan de DM8000 (die dan weer als IP-TV op de DM800 te zien zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...