Ga naar inhoud


[DM7025+] Blauw scherm


MDierick

Aanbevolen berichten

De 7025 geeft soms ( 2 a 3 keer per avond ) ineens voor een 3tal seconden een blauw scherm. Het is precies of de spanning voor de functiewisseling (pin 8 scart) valt eventjes weg. Nadien terug beeld. Heeft iemand hier een oplossing voor. De 7025+ is nog in waarborg.

VU+ Duo 4K se ; VU+ Solo se ; VU+ Duo2 ; VU+ Zero ;  Archsat Multi (4 lnb) ; Big Bisat (6 lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat probleem heb ik ook. Het is niet consequent en meestal op NED1,2 of 3 (sterk signaal). Maar de laaste tijd soms ook op Discovery. Dit probleem had ik al 2 jaar geleden maar is na een tijdje spontaan verdwenen tot enkele weken/maanden geleden (Doe regelmatig image upgrades). Huide image is Newnigma2. Misschien driver probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier 2 x een 7025+ staan deze geven alleen een blauwe scherm als hij in standby wordt gezet.

Best wel vreemd dat hij dat onder de uitzending doet.

 

Ik denk dat dit eerder een kabel probleem is?

Heb je al een andere scart kabel getest?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb reeds meerdere kabels geprobeerd. Heb ook reeds verschillende soft ( pli, gemini ) geflashed, steeds hetzelfde probleem. Er is een tijd geweest dat het tot 10 keer per avond was, nu met de laatse gemini 1 a 2 keer.

VU+ Duo 4K se ; VU+ Solo se ; VU+ Duo2 ; VU+ Zero ;  Archsat Multi (4 lnb) ; Big Bisat (6 lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...