Ga naar inhoud


S2 kaart i.c.m positioner


Gast elbomba

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Na jaren trouwe dienst zou ik graag mijn oude skystar2 kaartje gaan vervangen voor 1 of 2 S2 kaarten. Echter zou ik graag meteen de juiste keuze willen maken.

 

Dit omdat met oude skystar2 de positioner alleen werkt met de mibi plugin, welke met de huidige drivers bij mij het probleem op leveren dat ik 2 naar de zelfde zender moet zappen om signaal te krijgen. Om de positioner aan te sturen het zelfde verhaal of in de plugin een keer extra op send moet drukken. maar uiteraard gaat het voornamelijk om HD te gaan kijken.

 

Voor de nieuwe S2 kaart(en) vraag ik me het volgende af.

 

1 usb of pci? (is er verschil met tunen, diseqc of in de stroom voorziening naar lnb/positioner, zijn er usb tuners met losse psu?)

 

2 Werkend in linux en Vista x64 Home Premium.

 

3 Werkend in Vista MC en op Xbox360 als Extender(dvblogic....)

 

4 Disecq 1.2/USALS werkend zonder plugins of gepatchte drivers (dvbviewer,dvbdream,progdvb,linux)

 

5 Kaarten met 2 tuners? (pci slot te sparen of juist niet vanwege het stroomverbruik.

 

Aangezien er de laatste een overvloed aan kaarten en clonen word aangeboden die ik echt niet meer bijgehouden heb, zou ik graag jullie ervaringen,adviezen en voorstellen willen weten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...