Ga naar inhoud


[REBOX 8000] Compleet vast !


Peter38

Aanbevolen berichten

Tijdens het zappen door de diverse Astra 2 zenders, kwam ik terecht op S4C digidol... Vanaf dat moment was er enkel audio, geen beeld! Tevens vertoonde de box geen enkele reactie meer op de afstandbediening en was hij niet meer te benaderen via het netwerk. Je zou verwachten dat na het trekken van de stekker alles weer OK zou zijn. Helaas niet. Pas na het afkoppelen van de LNB's én een harde reset kon ik van kanaal wisselen. Wie herkent deze problemen??

 

Mijn ontvanger is voorzien van de laatste software (81)...

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook al een paar keer met mij RE9000 (V81) meegemaakt, had nog wel geluid maar geen beeld of het buroblad kwam in beeld en geen reactie op de afstandbediening. Kon hem wel weer aan de praat krijgen door hem van de stroom te halen en opnieuw op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb sinds v81 aantal keren gehad dat mijn RE9000 vastliep, heb het aangegeven bij mijn leverancier. Die hebben navraag gedaan bij rebox en kwam met de melding dat het probleem niet bekend was bij rebox. Heb als advies gekregen om HDD te formateren en terug te zetten naar fabriekswaarden. Dit is aantal dagen geleden geweest tot op heden speelt hij goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...