Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Is deze ontvanger zijn geld waard ???


roland

Aanbevolen berichten

Heb er hier nu 2 staan, de gewone premium, is een grote ramp. Word er nu een premium+ uitgebracht. Blindscan??? nee doet het enkel tot 11900 Mhz, als je de offiele soft gebruikt zelfs alleen de vertikale transponders.

Een hobby-ontvanger moet ge dit niet noemen, crascht op elk moment. Wie brengt nu zo een ding uit??? Hopelijk komt er nog een stabiele en correcte soft voor dit apparaat. Over beeldkwaliteit word veel geschreven, maar is dat voor een normaal oog wel zichtbaar???

Prullen met c?c-camen d , andere cams enz, opnemen op 1,2,3 sats, word veel over geschreven. Een goede stabiebe ontvanger met mogelijkheden om iets extra uit onze schotels te halen, is volgens mij het belangrijkste. Nee de AzBox zal binnen enkele maanden niet meer aan de straatstenen te verslijten zijn.

Heb er hier nog wel enkele staan.

Ieder zijn mening, met respect.

Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Sinds november 2008 een Elite in bezit. Ja was een van de eerste. Iedereen zijn mening maar even dit.

 

Mijn box crasht nooit tijdens het TV kijken. Cams enz ondersteunt die goed. Beeld is mooi SD en HD. Problemen zijn er wel met multimedia maar daar moet je terug voor na laatste 39xx verzie. Heb bij verschillende mensen een Azbox staan en ze zijn er te vreden mee. Als je geholpen wilt worden post dan je problemen en ik weet zeker dat je een te vrede gebruiker word. Zeggen dat die het niet doet is zo makkelijk. Oplossingen zoeken mss iets moeilijker maar dat moet ook wel lukken.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook al een tijdje de elite en deze voldoet prima met gewoon tv kijken waar deze decoder eindelijk voor gemaakt is en komt nog bij dat hij zeer stabiel is ik heb hem hier dag en nacht aan staan maar nog geen crash gehad en deze is nu meer dan 14 dagen aan dus waar je die onzin vandaan haal weet ik niet.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

over blindscan kan ik niet oordelen, daar gebruik ik een ontvanger ook niet voor. Ik heb een elite en heb nog nooit een crash gehad, mediagedeelte valt nog veel aan te verbeteren dat wel. Maar welke HD-ontvanger doet het beter voor de prijs v/d azbox? confused

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier een Elite Premium en Premium+ staan, waarbij ik de laatste continu voorzie van de laatste daily builds. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een crash met één van de ontvangers heb gehad! Blindscan vind ik niet belangrijk, gebruik het ook niet, dus daar kan ik verder niet over oordelen. cool

Softcam draait bij mij ook erg stabiel moet ik zeggen.

Je hebt enkele boxen staan? Laat maar via PM horen wat je er voor hebben wilt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima ontvanger zeker met een van de laatste FW(ers)! Crashed nooit bij mij...blindscan weet ik niet aangezien ik dat nooit gebruik! Laad de kanalen met een plugin. Met software van Telesat, AZBox Control Center goed te tweaken. Veel fucties en opties en toekomst voor een zachte prijs.

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ook ik ben zeer tevreden met mijn premium en premium plus.

Twin tuner werkt prima, geheel tevreden tot nu toe .

Gebruik de 3918 img, daar boven de 4000 er toch problemen waren met mijn premium.

 

OF DIT OOK HET GEVAL IS MET DE PLUS??

 

Ook hier gebruik ik de 3919

 

gr,

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben tevreden met mijn premium.

Vastlopers kom je niet tegen tenzij je de ene fw over de andere fw blijft laden zonder naar fabr inst te gaan.

HD beeld goed sd ook.

Bij mij gaat op nemen goed en de mediaspeler doet wat ik wil.

Ik draai met de laatste Beta fw.

Ik heb de box niet geruild omdat ik tevreden ben met een combo.

 

Voor mij is de box zijn geld waard.

Blij met mijn AZbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
Kan niet anders beamen als de replayers in dit topic.
Dus Roland of je doet wat fout of je doet aan "stemming-makerij"


Ben inderdaad wat grof voor de dag gekomen met mijn bevindingen over de azbox. Waar ik het moeilijk mee heb is dat wanneer je een apparaat koopt waarvan de fabrikant zegd dat dit over een echte blindscan beschikt, veronderstel je toch dat dit waar is. Aangezien ik nogal interesse heb in het zoeken van feeds, kom je'r snel achter dat met de meegeleverde software je niet verder komt dan 11900 mhz, en dat het verticale gedeelte het niet doet. Ontgoocheling is groot dan.
Het gedeelte dat werkt doet het wel prima en heeft me al een mooie verzameling plaatjes van feeds opgeleverd. Maar dat veranderd niets aan de zaak 850 mhz werkt gewoon niet.
Nou krijg je met al dat gezoek naar feeds wel een heleboel freq. in je kanalenlijst waar je terug vanaf wil.
Dus neem je maz2.2(3) of azboxedit 2880 om deze klus teklaren. Je verwijderd wat kanalen/frequencies en verzend de aangepaste lijst terug. Nadat de box gereboot is krijg je wel beeld maar zappen kan niet meer, de zaak zit muurvast. Om dit optelossen zit er 9 op 10 niets anders op dan de software te herinstaleren. Ja zo is de lol er snel af.
Conclusie, dat hobbyisten met kennis van zaken software aanpassen/verbeteren niets dan lof voor. Maar een fabrikant moet er wel zelf voor zorgen dat de basis functies naar behoren werken bij het op de markt brengen.
Hoop dat er slimme jongens zijn die de (kinder)fouten er kunnen uithalen.

Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruikt maar 1 editor voor de kanalenlijst en dat is Azbox-edit-2880 A

 

Al het andere niet gebruiken!!

Welke fabrikant brengt zijn eigen editor uit dan? Die kun je echt op 1 hand tellen en dan kom je nog niet op 5.

 

FF naar de laatste daily gaan (4219) ze hebben weer iets gedaan tav de blindscan.

 

En nu mag je ff googlen op het woord beta

 

Citaat:
FW 0.9.4219

 

- fixed isdb-t tuner

- improved recording file size

- improved blind scan

- added hdd gui

- improved ftp up/down

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...