Jump to content

weet iemand waar duckfiles is gebleven

Guest

Recommended Posts

in de vijver mischien waar ze altijd zijn<BR>en nu dus ook nog zijn<P><BR>vraagt ie hier waar duck is en een kwartier later<BR>loopt ie bij duck op het board om hexjes te schooien<BR>hoe kijk ik zo snel mogelijk met zo min mogelijk moeite<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <BR>afschieten is de remedie.<p>[ 10-06-2001: Message edited by: 666Software ]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by 666Software:<BR><STRONG>in de vijver mischien waar ze altijd zijn<BR>en nu dus ook nog zijn<P><BR>vraagt ie hier waar duck is en een kwartier later<BR>loopt ie bij duck op het board om hexjes te schooien<BR>hoe kijk ik zo snel mogelijk met zo min mogelijk moeite<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <BR>afschieten is de remedie.<P>[ 10-06-2001: Message edited by: 666Software ]</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

als je in dat andere forum in die topic over die<BR>philips hexen ook om die van juni vraagt dan<BR>moet je ff links kijken dus zeg niet dat je er niet geweest bent doe gewoon ff wat moeite<BR>en lees eens wat daar wordt een mens wijzer van of doe zoals ik doe 2 tegelijkertijd dan zie je nog eens wat. wink.gif" border="0<p>[ 10-06-2001: Message edited by: 666Software ]

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.