Ga naar inhoud


weet iemand waar duckfiles is gebleven


Gast

Aanbevolen berichten


in de vijver mischien waar ze altijd zijn<BR>en nu dus ook nog zijn<P><BR>vraagt ie hier waar duck is en een kwartier later<BR>loopt ie bij duck op het board om hexjes te schooien<BR>hoe kijk ik zo snel mogelijk met zo min mogelijk moeite<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <BR>afschieten is de remedie.<p>[ 10-06-2001: Message edited by: 666Software ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by 666Software:<BR><STRONG>in de vijver mischien waar ze altijd zijn<BR>en nu dus ook nog zijn<P><BR>vraagt ie hier waar duck is en een kwartier later<BR>loopt ie bij duck op het board om hexjes te schooien<BR>hoe kijk ik zo snel mogelijk met zo min mogelijk moeite<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <BR>afschieten is de remedie.<P>[ 10-06-2001: Message edited by: 666Software ]</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je in dat andere forum in die topic over die<BR>philips hexen ook om die van juni vraagt dan<BR>moet je ff links kijken dus zeg niet dat je er niet geweest bent doe gewoon ff wat moeite<BR>en lees eens wat daar wordt een mens wijzer van of doe zoals ik doe 2 tegelijkertijd dan zie je nog eens wat. wink.gif" border="0<p>[ 10-06-2001: Message edited by: 666Software ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...