Ga naar inhoud


TVV smartcard in receiver Go Sat gs2010 (tsjechië)


cloudsplitter

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Weet er iemand of de smartcard van TVV werkt op deze receiver. Ik heb deze receiver in Tsjechië staan maar ben nog niet verhuisd. Zou graag willen verkomen om €409 bij TVV uit te geven voor nieuwe decoder. De receiver is denk ik alleen in gebruik in CZ; Gosat GS 2010 is de naam van de receiver.

 

Dank voor iedere hulp

Pieter

Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat is toch een moeilijke er zullen niet zo veel Vlamingen zijn die in Tsjechië een ontvanger hebben staan en dan ook nog een Go Sat 2010.

De fabrikant schijnt het Duitse Golden Interstar te zijn.

 

Heb een beetje gezocht maar er zit alleen een kaartslot in geen ci module plaats dus ja welke codering het kaartslot aan kan weet ik ook niet.

Nu neem ik aan voor de Tsjechiësche kanalen dat hij de Cryptoworks codering doet als dat het enige is werkt hij niet met een TVV kaart TVV gebruikt namelijk Seca(Mediaguard) nergens lees ik dat hij meerdere coderingen doet.

 

Uiteraard hoef je geen €409 uit te geven voor iets anders mogelijkheden genoeg en vaak aanzienlijk goedkoper. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor je nuttige info, je schrijft iets over andere mogelijkheden ---> enige suggesties?. Zou graag of de NL+commerciele kanalen wensen of de belgische.(ben Nl die in Belgie woont) Heb wel alleen een adres in België en niet in NL.(ivm Familie voor adres evt.)

 

Dank je wel voor je reply evt.

Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cloudsplitter
Hallo,

Ik heb deze receiver in Tsjechië staan maar ben nog niet verhuisd.


Breng hem even mee en probeer het hier uit, of laat hem door iemand opsturen naar hier om te testen.
Werkt hij met TVV dan is jouw probleem opgelost; doet hij het niet goed, dan heb je hier overal mogelijkheden om een degelijk toestel uit te kiezen en te kopen.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...