Ga naar inhoud


[DM500S] CCCam werkt niet met image. Var vol?


sretlow

Aanbevolen berichten

Ik heb een dm500 erbij gekregen. Nu wil ik deze bij mijn vader erbij zetten. Dus heb ik Jade erop gezet en cccam 2.1.3. Maar het werkt niet. De andere dm500 kan gewoon sharen met de dreambox beneden. Deze werkt niet. Exact dezelfde image, exact dezelfde cccam. Zelfs als ik de "goede" dm500 uit zet en de config file in de "slechte" zet dan nog werkt het niet. Kan ik iets fout doen. Config file is 100% zeker goed. Misschien I=image niet goed erop gezet? Of moet ik op een of andere manier eerst een lege image erin zetten en dan pas weer de nieuwe. Ik heb wel na installatie de instelllingen terug gezet naar fabrieks instellingen. En ik weet dat ik bij de dm7000 een knop ingedrukt moest houden tijdens het starten om de image "leeg"te maken. De dm500 kan dat toch niet?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, bij de 500 werkt dat niet.

Hoe vol is je var?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij 65% oid. Bij installatie cccam zei ie dat het niet gelukt omdat var te vol zat oid.

 

Het komt er dus op neer dat je gewoon een image installeerd, fabrieksinstellingen en dan alles zou dan goed moeten zijn.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens onder softwarebeheer/remove software.

Verwijder overbodig/niet gebruikt software.

Hoewel ik denk dat je nog net wel ruimte genoeg hebt.

Schakel je zenderhistory uit.

Help eens, heren experts!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wijs en gooi er een hele kale image op <max var>.

Hier draait nabilosat erg goed ,gemini is ook een goeie<niet als je een clone hebt>.

Haal wel even je cccam.cfg uit je oude image en kijk even goed hoe je lnb<antenne>instellingen staan.

Probleem van een 500 is dat hij heel weinig ruimte heeft vandaar een image met max var .

 

succes jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de share is goed ingesteld. Dat weet ik zeker.

 

Ik zal eens een andere image proberen. Ik zag bij PLi ook een max var image. Deze is toch gewoon voor mij te gebruiken?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...