Ga naar inhoud


[DM800HD] video enhancement werkt niet?


mhurkx

Aanbevolen berichten


Had ik ook, gaat goed als je autoresolutie plugin eerst en dan de video enhancement plugin tegelijkertijd toevoegt.

Dus eerst even uninstallen van beide (of enkele). En dan opnieuw installeren. Als je de autoresolutie plugin niet gebruikt kun je die later weer uninstallen.

 

Het zal allemaal wel fraaier kunnen, maar zo werkt het bij mij.

 

Groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, maar het is hier niet mee opgelost. Ik heb ze eerst allebei verwijdert, opnieuw opgestart. Via software manager allebei tegelijk geïnstalleerd, als eerste de autoresolutie aangevinkt uiteraard(en opnieuw opgestart). Maar ik krijg nog steeds geen instellingen te zien. Ik heb vandaag trouwens eerst nog geupdate naar de open pli van vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mhurkx
Bedankt voor je reactie, maar het is hier niet mee opgelost. Ik heb ze eerst allebei verwijdert, opnieuw opgestart. Via software manager allebei tegelijk geïnstalleerd, als eerste de autoresolutie aangevinkt uiteraard(en opnieuw opgestart). Maar ik krijg nog steeds geen instellingen te zien. Ik heb vandaag trouwens eerst nog geupdate naar de open pli van vandaag.


Wel dit probleem heb ik dus ook met Drtic en openpli.

alles geinstalleerd maar ofwel komt die niet tevoorschijn in de applicaties en als ie er dan per ongeluk toch eens in wil komen werkt die niet.

De video plugin waar jij het over hebt heb ik ook 4 of 5 keer moeten herinstalleren voor die erin kwam maar die doet het ondertussen wel perfect.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...