Ga naar inhoud


Windows 7: Meerdere accounts inloggen extern bureaublad


sretlow

Aanbevolen berichten

In Windows XP Prof. was het mogelijk om middels een register hack meerdere gebruikers te laten in loggen op de pc. Dus als je twee gebruikers had aangemaakt op xp dan kon je met extern bureaublad op een andere pc inloggen op gebruiker1. Een andere pc kon inloggen op account gebruiker2. Is dit ook mogelijk bij Windows 7? Zo ja hoe? Het lukt mij niet.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan iemand mij helpen. Het werkt wel maar toch niet prettig. Nu wil ik de boel weer terug zetten maar blijkt de kopie die ik van termsrv.dll gemaakt heb niet goed te zijn. Zou iemand dit bestand mij willen mailen. Het betreft een gewone legale versie van Windows 7 (geen beta). Verder zou ik erg geholpen zijn met een printscreen van de volgende registersleutel:

HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Terminal Server\

 

Alvast bedankt!

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt er telkens na 2 minten (exact) uitgegooid. Daarbij kan ik niet meer op de hoofdaccount inloggen. Stel ik log in op de pc (lokaal) op sretlow. Hier loopt bv Outlook enz. Deze staat open. Als ik dan van buitenaf inlog komt ik op een tweede sessie van sretlow terecht (zonder Outlook open). Ik kan dan Outlook ook niet openen omdat de pst bestand geen meerdere gebruikers toelaat.

 

Wat ik wilde bereiken is dat ik kan inloggen op sretlow zodat alle andere sretlow gebruikers uitgelogd worden. EN...dat ik kan inloggenm op een tweede gebruiker ZONDER dat sretlow (die bv lokaal loopt) afgebroken wordt.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sretlow
Ik wordt er telkens na 2 minten (exact) uitgegooid. Daarbij kan ik niet meer op de hoofdaccount inloggen. Stel ik log in op de pc (lokaal) op sretlow. Hier loopt bv Outlook enz. Deze staat open. Als ik dan van buitenaf inlog komt ik op een tweede sessie van sretlow terecht (zonder Outlook open). Ik kan dan Outlook ook niet openen omdat de pst bestand geen meerdere gebruikers toelaat.

Wat ik wilde bereiken is dat ik kan inloggen op sretlow zodat alle andere sretlow gebruikers uitgelogd worden. EN...dat ik kan inloggenm op een tweede gebruiker ZONDER dat sretlow (die bv lokaal loopt) afgebroken wordt.


Het eerste stuk kan volgens mij niet met RD? Bij mij kan er 1 iemand gebruik maken van 1 account. Dus of lokaal of remote. De ander wordt er uit gegooid.

Het tweede verhaal is hoe ik het heb. Ik heb 3 users, bv sretlow 1, sretlow 2 en sretlow 3 en deze kunnen tegelijkertijd worden gebruikt ofwel lokaal ofwel remote. Maar niet 2 gebruikers op 1 username.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste kan wel zeker. Zie de link in de twwede reply.

 

Het tweede wat je hebt wil ik ook. Dat zit standaard niet in Win7. Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sretlow
Het eerste kan wel zeker. Zie de link in de twwede reply.

Het tweede wat je hebt wil ik ook. Dat zit standaard niet in Win7. Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?


Stuur ff een mailtje naar sjattuh@hotmail.com stuur ik je mijn bestanden met uitleg op.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...