Ga naar inhoud


(VU+ DUO) DVBSBridge, werkt dat?


Triax-88

Aanbevolen berichten


Gast Merkedesch

Ik zit graag op Sat4all.

 

Maar kun je met deze specifieke vragen niet beter bij PLI terecht op hun Forum??Hun zijn toch ook de jongens die de soft doen.(en mocht je geen PLI draaien??Dan bij Max of het forum)

 

Ik denk dat je dan dichter bij het vuur staat en eerder een reactie krijgt.

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je mensen die hier een vraag stellen niet naar een ander forum moet "jagen".

Hier kan je vragen prima kwijt en krijg je over het algemeen ook prima antwoord.

Als je de vraag hier niet zou stellen, krijg je hier ook gegarandeerd geen antwoord wink.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Merkedesch
Ik zit graag op Sat4all.

Maar kun je met deze specifieke vragen niet beter bij PLI terecht op hun Forum??Hun zijn toch ook de jongens die de soft doen.(en mocht je geen PLI draaien??Dan bij Max of het forum)

Ik denk dat je dan dichter bij het vuur staat en eerder een reactie krijgt.

Gr.Merkedesch


Je hebt op zich geen ongelijk maar ik probeer de discussie juist hier te starten, hoe denk je dat het Sat4all Dreamboxforum is ontstaan (en zo groot geworden)?

In ieder geval bedankt voor je tips.

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: _Ron
Ik denk dat je mensen die hier een vraag stellen niet naar een ander forum moet "jagen".
Hier kan je vragen prima kwijt en krijg je over het algemeen ook prima antwoord.
Als je de vraag hier niet zou stellen, krijg je hier ook gegarandeerd geen antwoord wink.

Ron


Sorry Ron,

Wilde ze zeker niet weg jagen!!

Alleen is het nu zo'n nieuwe ontvanger dat er weinig gepost wordt over de werking van het apparaat.
Er wordt mij veels teveel gedim damt over een Dreambox8000 vergelijk.Niet over het gebruik er van.

Jongens vertel even de positieve en negatieve dingen die in deze korte tijd zijn ontstaan?

Mijn 1e bevinding is in ieder geval dat de ontvanger binnen 2 weken al meer goeds van zich laat horen en zien dan de AzBox.


Ik heb voor mezelf nu ook een VU besteld die ik naast mijn DM8000 ga gebruiken...

Gr.Merkedesch.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Merkedesch


Ik heb voor mezelf nu ook een VU besteld die ik naast mijn DM8000 ga gebruiken...

Gr.Merkedesch.

Wat een weelde.
Je bent nu wel de aangewezen persoon om deze twee ontvangers te vergelijken:-)

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...