Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Uitzending gemist terug kijken?


Gast theone

Aanbevolen berichten


Nu alle gekheid op een stokkie, youtube die iets gaat stoppen voor sateliettuners????

A is de AZ box tevens een mediaplayer en B zou dat betekenen dat voor alle in omloop zijnde mediaplayers zoals popcourn, mede8ter, emtech en ga zo maar door you tube zou stoppen.

 

Youtube is een plugin dus die zal niet stoppen.

Wat betreft uitzending gemist, ze zijn in portugal bezig de functie IPTV te verbeteren en aan het testen o.a met een IPTV lijst die ik persoonlijk op verzoek van Leandro Gonçalves werkzaam als soft/firmwareontwikkelaar bij Azbox portugal naar info@azbox heb gestuurd.

waarschijnlijk zal er door buitenstaanders een plugin ontwikkeld moeten worden voor bijv. uitzending gemist, uiteindelijk is dat niet het doel van de Azbox, dat blijft een sateliettuner/mediaplayer

 

Wij moeten alleen leren een beetje geduld te hebben en eens te kijken naar de dingen die de AZbox nu reeds wel goed doet.

 

90% van de dingen die niet werken ligt meestal aan onszelf doordat we maar updaten en van alles geinstalleerd willen hebben.

Ik heb mijn box totaal geschoond en heb toen de nieuwe betafirmware erop gezet de nieuwste multicas en de tuner daarna zelf de zenders laten zoeken per de door mij bekeken satelieten. daarna de lijst bewerkt met favorieten en vervolgens de netwerkmount gemaakt.

Ik moet zeggen dat ik sinds dien geen enkel probleem heb en dat ook de mediaplayer perfect werkt!

Ook mijn interne kaart wordt prima gelezen en het zappen gaat vlot genoeg (binnen de 4 seconden)

Bovendien het is een ontvanger om mee te kijken en niet om steeds mee te zappen althans ik gebruik hem om tv te kijken en niet om te kijken hoe snel ik kan zappen!

 

Ik hoop dat er eens wat positiever gekeken gaat worden naar de diverse sateliettuners die nog met Betafirmware werken en toch al zoveel kunnen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AZboxhobbyist

Blijft het feit dat ik de AZbox heb gekocht vanwege zijn Netwerk/internet functionaliteit, en als mediaspeler, er zit niet voor niks een 1TB schijf in, en als satelliet ontvanger, de box werkt dan ook prima, maar de software is verre van af.

Bijvoorbeeld het afspelen van .VOB en .IFO, hierbij loopt de box regelmatig vast, ook bij .MKV geeft de box veel problemen, dit zijn standaard formaten die notabene op de doos staan vermeld, dus zouden zonder problemen afgespeeld moeten kunnen worden, je hebt gelijk als je zegt dat er niet zo veel gezeurd moet worden, echter koop je een goede mediaspeler met netwerkfuncties voor minder dan de AZbox kost, en mag je verwachten dat waarmee geadverteerd wordt, daadwerkelijk geleverd wordt, en werkt, dan heb ik het nog niet over de 2e DVB-S2 tuner die erin zou kunnen, en toen ineens niet.

Het is geweldig dat men blijft ontwikkelen aan de box, en ik ben dik tevreden met de box, en idd uitzending gemist van zowel de commerciele als de publieke omroepen moet toch te doen zijn, via de browser is het echter zo vreselijk traag, dat je bijvoorbaat al afhaakt.

Iets meer luisteren naar de gebruiker van de box zou de fabrikant niet misstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak altijd een .iso file van een DVD. Die worden bij mij vrijwel zonder uitzondering zeer goed afgespeeld.

Ook vind ik het makkelijk dat ik een ISO van de DVD heb 'klaar staan'. Als ik de ISO niet meer op de NAS wil bewaren kan ik er direct een DVD van branden.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel hier ook geen enkel probleem met de genoemde formaten dus misschien geldt ook hier schoon je AZbox eens helemaal.Met de laatste firmware nog geen formaat gehad wat niet speelde en ook TV kijken werkt goed.

 

 

dat van die 2de tuner is helaas waar maar ook daar is een oplossing voor gevonden die al naar gelang waar je de box gekocht hebt van slecht tot goed is.

 

Al met al blijf ik erbij dat de box ( zeker bij mij) goed functioneert.

 

En beter, ja dat kan altijd kijk maar naar dreambox waar door diverse software ontwikkelaars nog steeds plugins voor gemaakt worden. Wellicht gebeurt dat voor de Az ook wel.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het fijt blijft dat het vreemd is dat je met de internet browser niet alles kan open

Zo als uitzending gemist maakt deze box toch een stuk vulzijdiger.

Heb het zelfde probleem met de playstation 3.

Ook een browser op maar ook niet de mogelijkheid om gemiste uitzenden terug te kijken

Hier bij snap ik dit nog maar de azbox is toch een stuk meer pc achtig gebouwd als de ps3.

Niks te nadelen qua azbox maar het is wel vreemd smirk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Standaard IE ondersteunt ook niet veel hoor, java enz moet je ook appart d/l. Als alles standaard ondersteund word word de firmware wel erg groot. Er zal echt een 3e partij aan de slag moeten voor zo'n plugin. Denk niet dat het voor Opensat aantrekkelijk is om voor elk land een uitzending gemist plugin te gaan maken. De mogelijkheden zijn er wel maar er moet een hobbyist mee aan de slag.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...