Ga naar inhoud


[DM500S] gotoxx rotor instellingen


tayram

Aanbevolen berichten

beste sat4all mensen. ik heb hier een dm500s met pli jade3 maxvar. ik heb nog nooit gotoxx functie gebruikt. ik kan niet achter komen hoe dat precies werkt. ik doe menu - instellingen - satelliet en transporders - rotor instellingen - gebruik gotoxx - latitude longitude deze doe ik ook invullen - volgende - ik laat bijvoorbeeld 19,2 laten scannen. ik zie al de kanalen - en dan wat moet ik nog doen om de rest van de satellieten te laten scannen en opslaan. alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Knal er gewoon een kant en klare lijst in. Dan zorgen dat je schotel goed is uitgericht en de longitude/latitude kloppen en klaar!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Knal er gewoon een kant en klare lijst in. Dan zorgen dat je schotel goed is uitgericht en de latitude longitude kloppen en klaar!

schotel is goed uitgericht en ik gebruik laatste henksat rotating. latitude longitude klopt ook. maar moet ik niet eerst een satelliet kiezen bijvoorbeeld 4,8 sirius. of hoef ik niks te doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de schotel goed is uitgericht, dan zou je gewoon al beeld moeten hebben.

 

De gotoxx optie uitvinken.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...