Ga naar inhoud


AAF Winterimage UFS 922 Flash


Ghanssie

Aanbevolen berichten

Ik ben toch maar weer met dat duits aan de gang gegaan en wat blijkt, ik moet niet met MPI de image installeren maar met mijn usbstick en daarmee opstarten.

 

NOu dat gaat goed, tot dat hij aangeeft dat hij gaat updaten. Dan geeft hij na een 30 sec. aan dat er geen update is. Ik snap er helemaal niets meer van wat ik nu fout doe. Dus wie wil mij helpen!!!!! alvast bedankt,

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een UFS922 kan je wel flashen met MPI. (je moet wel van de flash booten)

Indien je al een E2 in je flash hebt dan ken je gewoon flashen met de *.img file.

Heb je nog steeds een kathrein image in je flash dan moet je de *kim file ook nemen.

 

Indien je al een E2 image in je flash hebt kan je gewoon een update via het AAF-Panel.

Indien deze niet gevonden worden kan je ze downloaden en naar de /tmp dir kopieren. (*.img + *.md5).

 

Sorry, maar ik kan het niet in detail uitleggen want mijn UFS922 is nog steeds niet hersteld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Black_64
Een UFS922 kan je wel flashen met MPI. (je moet wel van de flash booten)
Indien je al een E2 in je flash hebt dan ken je gewoon flashen met de *.img file.
Heb je nog steeds een kathrein image in je flash dan moet je de *kim file ook nemen.

Indien je al een E2 image in je flash hebt kan je gewoon een update via het AAF-Panel.
Indien deze niet gevonden worden kan je ze downloaden en naar de /tmp dir kopieren. (*.img + *.md5).

Sorry, maar ik kan het niet in detail uitleggen want mijn UFS922 is nog steeds niet hersteld.


Dank je voor je antwoord, maar ik snap er nog niet echt veel van!! *kim bestand kan ik nergens vinden (of zoek ik nu niet goed) en viaMPI lukt het me echt niet, dus ik denk dat er even niets anders opzit dat te wachten tot jij jou ontvanger weer terug hebt. Of er moet nog een ander hier nuttig tips hebben voor mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...