Ga naar inhoud


type ontvanger


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een vraagje ik wil een nieuwe ontvanger aanschaffen. maar ik weet niet welke wie weet een goede ontvanger.<P>ik heb nu een nokia 9500<BR>alvast bedankt confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


maikie<BR>Ik vind de humax irc 5400 perfect werken alleen moet je er wel rekening mee houden dat je eventueel een seca module erbij moet kopen het is een irdeto ontvanger maar met behulp van een viacces of seca module kun je ook die codeersystemen aan.canal----geeft namelijk geen originele irdeto kaarten meer uit,je kunt natuurlijk ook een 2e handsje op de kop tikken en je kunt nog een beetje gaan goochelen met de gw kaarten.maar er zullen ook mensen zijn die zweren bij een ander type ontvanger het ligt er maaar net aan wat je ermee wilt gaan doen.

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Humax 5400 is echt een goede keus. Met SECA Modul helemaal te gek. En als C+ het weer eens in hun hoofd haalt om een ander coderings-systeem te gaan toepassen, heb je in ieder geval een vrije slot voor weer eens een ander dekoderings moduul.<BR>Die digitale uitgang is ook voor Dolby AC3 digitaal goed, maar PW doet het daarop (voorlopig) nog niet. Pro7 wel.<BR>Je zult aan dat ding veel plezier beleven..<BR> laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...