Ga naar inhoud


Western Digital WD TV HD live of AC Ryan Playon HD


Gast gifre

Aanbevolen berichten

Twijfel tussen deze twee mediaspelers, heb al verscheidene reviews en testen gelezen, doch liever iemands zijn persoonlijke ondervinding daarvoor.

Beeld is eerste vereiste, kijk op 46" Plasma.

Dan Geluid, bedieningsgemak.

AC heeft als voordeel de mogelijkheid een HD in te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


DTS is Digital Theatre Sound.. Een betere kwaliteit dan AC3/Dolby Digital. Alleen leuk als je een versterker hebt die DTS kan decoderen naar 5.1 of 6.1

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Kijk vooral eens of er een forum is voor beide apparaten.

 

Tevens of er voldoende support op het apparaat is betreffende software updates.(kijk niet alleen naar een prijs)

 

De WD heeft geen netwerk die moet je telkens aan je pc hangen.

 

Ik zelf heb een Mvix780HD pracht apparaat nog geen jaar oud!!Alles erop en eraan!Bedraad Netwerk / Draadloos Netwerk enz......!!Alleen wordt er nu al geen support meer op gegeven.En er zit jammer genoeg een bugje in de software waardoor hij bepaalde bestanden zonder ondertiteling weergeeft.Jammer van de 239,00.

 

Succes,

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Merkedesch

De WD heeft geen netwerk die moet je telkens aan je pc hangen.


Merkedesch:

Ik denk dat je in de war bent, de oude WD-TV had idd geen ethernet, de nieuwe WD-TV Live (en daar heeft de TS het over gezien zijn onderwerp) heeft wel degelijk ethernet!

Gr. Paul.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Merkedesch


Ik zelf heb een Mvix780HD pracht apparaat nog geen jaar oud!!Alles erop en eraan!Bedraad Netwerk / Draadloos Netwerk enz......!!Alleen wordt er nu al geen support meer op gegeven.En er zit jammer genoeg een bugje in de software waardoor hij bepaalde bestanden zonder ondertiteling weergeeft.Jammer van de 239,00.

Succes,

Gr.Merkedesch

Er is »Hier« nog steeds een MVIX forum met allerlei firmware en software voor jouw Mvix 780HD laugh



Dank je wel Sjaak(k)

Dat forum ken ik ook en gebruik ik ook....Als je een aantal topics leest dan zie je dat er nergens op gereageerd wordt als het de Mvix780HD betreft.

De laatste software update is van 2008 en geloof mij er zijn nog zat dingen die niet draaien op de Mvix en /of crashes veroorzaken.


Maar in ieder geval nog wel bedankt.

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf de WDTV LIVE; werkt gewoon perfect; streamen kan via Windows 7, Grote bestanden (40GB-films) zet ik liever eerst op een USB drive. Youtube bekijken is ook toppie.

 

Hij output zelfs 7.1 DTS-HD naar mijn receiver. laugh

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...