freak Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 gebruikte altijd een oude versie van acronis true image heb toen een nieuwe pc gehaald heb er windows7 op, en acronis true image werkte niet meer laatste versie gehaald, bootdisc gemaakt en image van windows7 gemaakt laatst draaide het niet meer lekker heb toen vanaf de bootdisc een image teruggezet tot mijn verbazing werdt toen niet de image volledig teruggezet het meeste wel, maar bijv een minidump fout blijft erinstaan en een trial programma wat ik na een image terugzetten installeer heeft de dagen over die ik had zover ik was voordat ik het image terugzette dus bijv nog maar 19 van de 30 is dit iets nieuws van windows7 of van de nieuwe acronis true image? en hoe kan ik een volledig image terugzetten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crest Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Alleen de nieuwste versie van Acronis True Image Home 2010 werkt goed met Windows 7. Met de bootdisk die je met deze versie maakt kun je probleemloos backups maken en terug zetten. Afhankelijk van de grootte van de image gaat kan dit al binnen enkele minuten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen