Ga naar inhoud


[TF7710PVR] kanaal (programma ) nummers.


fransoos

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen.

 

Ik heb een probleem met de nummers die aan mijn kanalenlijst te zien zijn.Alles staat op 0 (nul) of er komt een of ander exotisch nummer voor te staan, en niks laat zich mooi rangschikken. Hoe krijg ik de boel weer netjes in de volgorde die ik graag zou willen zien.Dus NED1 op 1,NED2 op 2 enz.

Een pluim voor de oplossing.

 

Fransoos:TF7710PVR ,Aston DVB2557

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Fransoos. Dit probleem is op het forum heel vaak ter sprake gekomen. Eigenlijk moet ik je het advies geven de zoekfunctie te gebruiken. Je kunt de fastscan gebruiken in je 7710 en dan komen er vanzelf kanaalnummers bij de zenders te staan. Wel ben je dan verplicht om de Canal Digitaal volgorde te gebruiken. Mocht je deze volgerde niet willen gebruiken kijk dan eens naar dit bericht. Met een Windows PC programma kun je zelf automatisch de kanaalnummers toevoegen. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...E_N#Post1602355

 

Succes.

DreamBox 8000 Gemini + DreamBox 7025 Gemini + VisioSat G4 + Triax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stijnvogel
Hallo Fransoos. Dit probleem is op het forum heel vaak ter sprake gekomen. Eigenlijk moet ik je het advies geven de zoekfunctie te gebruiken. Je kunt de fastscan gebruiken in je 7710 en dan komen er vanzelf kanaalnummers bij de zenders te staan. Wel ben je dan verplicht om de Canal Digitaal volgorde te gebruiken. Mocht je deze volgerde niet willen gebruiken kijk dan eens naar dit bericht. Met een Windows PC programma kun je zelf automatisch de kanaalnummers toevoegen. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...E_N#Post1602355

Succes.

Hallo Stijvogel (ben jij de Stijnie op een niet nader te noemen ander forum?)

Heb net wel even de firmware van 23/06 geladen na ID change.
Kanalen stonden op "0", maar na laden met fastscan CD stonden ze in CD volgorde genummerd.
Wel na scannen de LNB/DiseqC settings even goed moeten zetten.

Heb jij toevallig een 23031 en het 'auto decoderen' werkend? Ik krijg het (nog) niet aan de gang.
Misschien kun je mij hiermee helpen? Zie topic http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...s_n#Post1782141

TF7710HDPVR + Enigma2

 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo WdK.

 

Ik heb nog steeds een TF7710 maar hiermee heb ik heel veel problemen. Op dit moment is hij kapot en heb ik hem opgestuurd naar de winkel waar ik hem heb gekocht. Bij mij heeft de auto decoding functie nooit gewerkt. De enige tip die ik je kan geven is dat je exact de procedure moet volgen die op de site staat en de harddisk opnieuw moet formatteren. Bij 90% van de bezitters van een TF 7710 werkt het dan.

 

Groet,

 

Stijnie.

DreamBox 8000 Gemini + DreamBox 7025 Gemini + VisioSat G4 + Triax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...